Iemand al opgelicht? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik weet wel bijna zeker dat je opgelicht bent. je moet nog zomaar geld opsturen vooral als het om zulke groten bedragen gaat. Als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik weet wel bijna zeker dat je opgelicht bent. je moet nog zomaar geld opsturen vooral als het om zulke groten bedragen gaat. Als je toch invensteert in zo'n grote aankoop doe dan zeker de extra moeite om een treinkaartje te komen naar bestemming om het zelf op te halen. Als je dan opgelicht word ben je max je treinkaart kwijt en geen 500euro of meer.
Laat dit een waarschuwing zijn voor allen en iedereen. een vriend van mij is ook ooit opgelicht dus vandaar de ervaring. Nooit eerst geld overmaken, eerst zien dan kopen! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ja maarja, dan zou Ebay ook nooit bestaan toch? Ergens moet je nog een beetje vertrouwen hebben in je medemens
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kleine aankopen van max 10 euro maak ik wel van-te-voren over. Grotere bedragen zou ik bij Marktplaats niet overmaken, echter bij eBay wel mits de verkoper meer dan 100 positieve reacties heeft. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Toverwoord is overigens Paypal, is je aankoop verzekerd Dit is overigens ook mogelijk bij marktplaats maar dan moet je het wel gebruiken. En vertrouwen? Bij een vrij anonieme verkoper? Voor zulk soort bedragen? Zoals ik al zei....dit is naïef en als je dan toch van je geld af wil, stort het dan maar op mijn rekening, ben je het ook kwijt
|
|||
|
|||
Vandaag niets binnen gehad,dus hoop is ver weg.
Gisteren alle mailtjes uitgeprint en Ip adres proberen te achterhalen. Dat is nog niet helemaal gelukt,maar heb iig alle headers van mijn ontvangen mailtjes. Staan namelijk verschillende IP-adressen in de mailtjes. Vanavond maar even mailen naar de persoon dat ik aangifte ga doen en dan een afspraak maken bij de politie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat ik ermee wil zeggen is dat je soms jezelf ergens overheen moet zetten wat betreft vertrouwen. Dat is de afweging die je maakt natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Bank opdracht geven om de betaling te annuleren???? Als het nog kan!!!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Wat ik ermee wil zeggen is dat dit naïef is, alles en iedereen zomaar klakkeloos vertrouwen is niet meer van deze tijd. Door dit soort denken gaan mensen het spreekwoordelijke "schip in", een gezond wantrouwen kan nooit geen kwaad en zeker als het om grotere bedragen gaat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Les 1: Vertrouw niemand! Ik zou aangifte doen als ik jou was. Jij bent gewoon opgelicht. Ik wens je sterkte. Robert Kijk op marktplaats of de zelfde man nog soortgelijke advertenties heeft of soortgelijke advertenties met andere naam of man. Wie weet heb je een hit. Laatst gewijzigd door romez; 14-04-10 om 17:07. |
|
|||
|
|||
wooow dag 500 euro ik zou echt nachtmerries daarvan krijgen
|
|||
|
|||
Heb het gelukkig nog niet meegemaakt! Maar ik heb al schrik om mijn iPhone op te sturen naar een reparatiebedrijf voor reparatie;-)
Mijn iPad is gelukkig bij een betrouwbaar persoon besteld! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit er aan te denken om ook bij 123usa te kopen. Ik woon tenslotte vlakbij. Hoe lang heb jij moeten wachten op je ipad? en doet alles het naar behoren? Grt bastiaan
|
||||
|
||||
Ik ben serieus ja. Maar ben jij wel serieus met "vertrouw niemand!"? Ik doe zoveel zaken met chinezen zonder Ebay en kopersbescherming, en ALTIJD zijn mijn dealtjes netjes afgehandeld. iets van vertrouwen in je medemens mag je wel hebben hoor.
|
|
|||
|
|||
al die ellende. altijd aangifte doen met oplichters.
ik wacht wel tot hij te koop is in de NL apple store. of ik wacht tot mei volgend jaar. dan zit ik 2 weken in orlando. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Leuk, dan heb je de iPad-2 met webcam, 4G, 128Gb breedbeeld voor $ 150
|
|||
|
|||
Via via het adres laten checken en zover de gene het heeft kunnen zien bestaat het adres niet.
Dus maandag even bellen met de bank en even een afspraak maken met de politie. |
|
||||
|
||||
Bah bah, nou succes ermee
|
|
|||
|
|||
Kan je ons, indien mogelijk, een update geven wat je tot nu toe hebt kunnen bereiken?
|
|
|||
|
|||
als je het niet vertrouwd is rembours binnen nederland ook altijd een optie. je betaalt dan 15,11 euro en je betaalt aan de deur. het pakket is ook meteen voor 500 euro verzekerd.
verder inderdaad alle gegevens vragen van de koper. Eventueel een foto van de ipad met een email van jouw ernaast wil ook nog wel eens helpen. maar het belangrijkste is dat je je gretigheid kan beheersen en dus objectief naar aanbiedingen kan kijken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opgelicht !!!!! | Vonny | Koopinformatie Nederland | 36 | 23-06-10 20:26 |
Opgelicht! | ihidde | Koopinformatie Nederland | 15 | 24-09-09 17:50 |
Als je graag opgelicht wilt worden.... | MCNO | Koopinformatie Nederland | 2 | 05-08-09 00:55 |
Helaas opgelicht | Fresh | Archief | 21 | 05-05-08 12:33 |
|
|