Iemand al opgelicht? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pieta als je het niet vertrouwd is rembours binnen nederland ook altijd een optie. je betaalt dan 15,11 euro en je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarnaast kan je ook een neppe bode mogelijk verwachten. Die komt ook nog eens met een geskimmed pinapparaat aan de deur. Nou tel maar op! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dat is natuurlijk wel zo. maar ik vind wel dat je het nu een beetje overdrijft. de medewerkers bij de apple store kunnen je ook een lege doos geven en je geld in hun zak steken. probeer dat dan maar eens te bewijzen.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is rembours ook maar een schijnzekerheid. Je krijgt het pakket dan niet eerder als dat er betaalt is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zo even een update.
Ik heb mezelf aangemeld op OpgelichtopInternet - Index . Hierbij heb ik tot nu toe al veel te weten gekomen. Ik heb daar een topic over deze persoon. OpgelichtopInternet - Carmen Raaijmakers Maastricht Rabo 386864462 Schijnt dat hij gewoon mee leest. Dus alle info is daar nu te lezen. @Nairua: Ik vond het vrij geloofwaardig. Aangezien je als je hem zelf naar nederland haal en je hoeft bij de douane niet te betalen is 500 euro een mooi bedrag. Dat andere er flink op willen verdienen is ook een beetje te gek. En ook omdat de verkoper hem weg doet omdat het zijn ding niet is,lijkt het me een reël bedrag. |
|
|||
|
|||
Succes macbook-jan
hoop dat je toch nog je geld gaat terug zien! ps wel erg knap dat ze kunnen zien dat de "verkoopster" meeleest regelmatig
|
||||
|
||||
Citaat:
Krijg je een doos aardappels terwijl je pagers verwacht... Of een baksteen. Je hebt al getekend voor ontvangst, dus bewijs dan nog maar eens dat er geen iPad in zat. Nee: enige veilige manier is hem zelf op gaan halen BIJ IEMAND THUIS, waarbij je de iPad test en hem dan in de doos doet en de doos NIET MEER UIT HET ZICHT VERLIEST Elke andere aanbieding, die te mooi lijkt om waar te zijn IS HET OOK! |
|
|||
|
|||
Het is waarschijnlijk een student. Je kan via politie en school denk ik wel achter komen wie er op dat moment is ingelogd op op een bepaalde pc. Iedereen heeft namelijk een eigen account. Bij mij op school hebben ze zelfs iemand getraceerd die virus had verspreid en van school getrapt diegene moest zijn stuffie ook terugdokke hehe.
|
|||
|
|||
Citaat:
Enig idee hoe dat gaat? Kan me indenken dat als ik daar langs ga, en ik hem eenmaal in mijn handen heb gehad en getest dan gaat hij niet meer uit mijn handen. Onder geen enkel enkel beding. In cadeaupapier laten verpakken, kan ik thuis zelf doen.... Aan de andere kant, beroofd worden voor de deur van het afhaaladres kan altijd nog, toch? |
|
||||
|
||||
Omruiltruc wel gelezen als volgt:
Gasten staan voor een huis, artikel werd getoond, geld afgegeven. Lui liepen het huis in om produkten op te halen, zo van "wacht maar even hier". Aangezien ze een huis binnenwandelen denk je dat het wel goed zit. Niks meer van gehoord uiteraard: achterdeur -> pleite.... Dus daarom: artikel altijd bekijken en niet uit het oog verliezen Ik klink misschien para, maar als het om geld gaat zijn gasten niet te vertrouwen Tip, als je dit soort dingen interessant vindt, download dan een paar seizoenen "The Real Hustle", dan zit hun lijfspreuk wel voor eeuwig in je hoofd: If it sounds too good to be true, it probably is Dat is dus ook zo met een 500 euro iPad: waarom zou iemand een ipad voor 500 euro verkopen, als hij er ook 600 voor kan krijgen? Het enig wat hij hoeft te doen voor die 100 euro extra, is ipv een "5" een "6" intikken bij het aanmaken van de advertentie |
|
|||
|
|||
ben maar blij... in israel lichten ze je goed op
moet je zelfs liggeld betalen haha |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opgelicht !!!!! | Vonny | Koopinformatie Nederland | 36 | 23-06-10 20:26 |
Opgelicht! | ihidde | Koopinformatie Nederland | 15 | 24-09-09 17:50 |
Als je graag opgelicht wilt worden.... | MCNO | Koopinformatie Nederland | 2 | 05-08-09 00:55 |
Helaas opgelicht | Fresh | Archief | 21 | 05-05-08 12:33 |
|
|