Ipad of.. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Daantjuhh14 Oke, thnx. Ik ga gewoon voor de Ipad Ikzelf doe heel veel aan mailing. En ondanks dat er best veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ikzelf doe heel veel aan mailing.
En ondanks dat er best veel mensen negatief deden over het typen op de ipad, ben ik juist 1 van die mensen die het juist als best prettig ervaart. Kan op mijn ipad prima lange mails typen, dus een stukje tekst zoals jij wil doen zal ook geen probleem zijn. Zou als ik jou was in ieder geval voor de 32gb zijn. Heb zelf ook een iphone 16gb die ik niet volkrijg. Maar bijvoorbeeld de apps die te downloaden zijn voor de ipad, zijn al van een wat groter formaat. Boeken lezen is overigens geweldig te doen op de ipad. Ben zelf een boek van karin slaughter aan het lezen op mijn ipad |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Omdat je al een iMac hebt, zou ik voor de ipad gaan. Zoals je zelf al zegt kan je idd notities maken en daarna je hele verhaal op je iMac typen. iPad is gewoon veel makkelijker mee te nemen, en je pakt hem veel sneller om "even" iets te doen.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad op HDmonitor - roteren monitor (niet ipad) | Tim_Spr | iPad algemeen | 0 | 30-03-11 18:38 |
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 | Rubske | iPad algemeen | 18 | 20-03-11 11:07 |
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e | gserban | iPad algemeen | 10 | 14-09-10 09:41 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
|
|