Het missen van Flash op de Ipad! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet toegeven dat ik soms het ook spijtig vind dat flash ontbreekt, al mis ik het ook niet echt. Maar ik heb vernomen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik moet toegeven dat ik soms het ook spijtig vind dat flash ontbreekt, al mis ik het ook niet echt. Maar ik heb vernomen dat je dit kan omzeilen met een applicatie "cloud browse" (enkel als je een am account hebt).
Mss heeft hier iemand meer ervaring mee. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo
Is hier al een oplossing voor? |
|
|||
|
|||
als je JB hebt download dan de tweak OSFaker die een tijdje terug behandelt is op deze site, de browser van de gefakte android en win7 phone blijken wel flash te ondersteunen
|
|||
|
|||
Ja en nee. Adobe laat het nu toe flash om te zetten naar html 5. Maar dit is nu nog geen 100% ideale functie.
Om het echte flash op ios te krijgen gaat helaas nooit lukken. @comex deed een poging maar er gebeurt nu niks meer aan. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Op mijn iPod draait die app geen flash...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hm werkt wel aardig alleen jammer dat het beeld niet draai op de iPad
Dank je |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
je zou de app skyfire kunnen gebruiken die ondersteund op zekere hoogte wel flash
|
|
|||
|
|||
Ik heb de app skyfire webbrowser; lukt het met deze niet om het filmpje te doen afspelen dan heb ik mij de app iswifter aangeschaft.
iswifter is een 2.39 euro app waarmee je ook naar je filmpjes kan surfen enz... en die volledige flash ondersteunt, yep, je hoort het goed, deze ondersteunt volledige flash sites en filmpjes enz... Er is 1 nadeel aan; het gaat (heel) traag en het scrollen ook, je moet al rustig mee bewegen naar onderen ofzo maar dat neem ik er graag bij. Ik heb het wel alleen maar via Wi-Fi getest dusja, via EDGE en 3G zal je nog meer geduld moeten hebben en zal ook wel meer batterij zuipen. Maar als het dan toch eens echt nodig is is iswifter voor velen mss wel een leuke oplossing. Is alleen beschikbaar voor de ipad. Het verhaaltje dat men aanhaalt je met een ipad geene flash hebt is daarmee meteen ontkracht . |
|
|||
|
|||
Citaat:
GZK |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar iswifter is idd de oplossing. Heb jij het al met edge of 3G ook getest? |
|
|||
|
|||
het is buitengewoon irritant dat r geen flash op zit. Ik studeer veel, dus veel flash troep bekijk ik niet, maar t wordt willekeurig ellendig vaak toegepast, vooral op momenten dat je t niet verwacht.
dan is t. o ja, geen flash |
|
|||
|
|||
Citaat:
En het probleem is nu toch opgelost met iswifter? Tis niet snel dat het gaat maar het werkt wel. |
|
||||
|
||||
Het enige Flash gemis wat ik heb is met sommige video's en door middel van Skyfire is dit probleem al simpel en goed te tackelen.
Dat Flash sites het niet doen, snap ik heel goed. Als ik bepaalde sites bezoek die volledig Flash zijn op een Core i3 of zelfs op een Core i7, dan hoor je de fannetjes van de CPU (en waarschijnlijk GPU) na een korte tijd blazen als een tierelier. Moet je eens voorstellen wat zo'n site zou doen met je iPhone of iPad. |
|
||||
|
||||
Ik vind het vooralsnog geen gemis.
Wel leuk dat er andere opties voor zijn. |
|
||||
|
||||
Voor de mensen dieflash echt missen heb ik mssn een oplossing
Download skyfire in de app store Dan kan je surf ervaring mssn beter worden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Skyfire webbrowser is zeker geen slechte app (heb deze ook) maar deze kan vele sites of filmpjes niet afspelen. Daardoor ik hier heb aangehaalt dat wie toch volledige flashplayer wil hebben deze de app ISWIFTER moet aanschaffen. (alleen voor ipad dus). iswifter is niet supersnel en echt scrollen zit er niet echt in maar het werkt wel en dat is wat telt . Kost 2.39 euro. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Flash op de iPad 2 | MyGadgetStoreNL | Archief | 16 | 05-03-11 18:02 |
Ghosting van het iPad scherm? | Mavel | iPad algemeen | 1 | 10-01-11 01:04 |
|
|