iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 3g 8gb met een jailbrake. Ik heb een heleboek dingen via Cydia en via Apptackr gedownload. Als ik nu een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een iPhone 3g 8gb met een jailbrake. Ik heb een heleboek dingen via Cydia en via Apptackr gedownload. Als ik nu een reservekopie maak met de apps enzo erbij. En ik herstel mijn iphone met de IOS 4. Komen dan de apps ook weer op de iphone. Of moet ik dan die verwijderen om dure kosten te voorkomen?? Alvast bedankt! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wist niet dat je OS buiten die 14,6/14,5 omgaat... en het verschil met de 16GB hem zit in a) het binaire rekenstelsel en b) de OS zelf |
|
|||
|
|||
Heb net os4 gedownload, maar dan komt er in 1 keer het scherm van recovery mode op mijn iphone en nu doet ie niks meer.
En mijn pc vraagt om het stuurprogramma Apple Mobile Device (Recovery Mode) en die kan die niet vinden... Zijn er meer mensen met dit probleem of ben ik de enigste? Hij zoekt het stuurprogramma in windows update en dat lukt dus niet en dan vraagt ie om een schijf waar het stuurprogramma op staat (die heb ik dus niet), is dat wel goed? (heb niet veel verstand van dit soort dingen...) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tip voor diegenen die nog moeten gaan updaten; zet je pincode's even uit en stel iTunes zo in dat 'ie z'n backups niet gecodeerd opslaat.
Waarom? Ik kreeg én een foutmelding na de herstart dat de iPhone gelockt was en dat het restoren niet ging omdat het wachtwoord voor de restore niet juist is (dat heb ik ook nergens in hoeven voeren!?!?) Het eerste is simpel op te lossen even loskoppelen en unlocken en weer aankoppelen. Hoe ik het tweede op moet lossen weet ik (nog) niet aangezien hij nu de programma's aan 't terugzetten is maar ik ben bang dat ik al m'n settings e.d. kwijt ben! Wellicht probeer ik nog een "herstel" operatie. |
|
||||
|
||||
Ben al 3 keer opnieuw moeten beginnen met downloaden..
Altijd melding 'network connection reset' blabla.. Toch mensen die veel problemen hebben blijkbaar.. Zou ik nog wel updaten ? |
|
|||
|
|||
Na de 4.0 update herkent m'n iPhone mijn simkaart niet meer. Wat nu?
|
|
||||
|
||||
wanneer ik wil updaten van iOS 4 GM naar de Final Build krijg ik de volgende fout melding: de iPhone kan niet worden bijgewerkt, er heeft zich een onbekende fout voor gedaan (3002) ! iemand enig idee?
|
|||
|
|||
Servers van redsn0w liggen ook plat xD
alles alleen omdat er een OS uit is die 2 weken geleden ook al te downloadne was,.,.. |
|
|||
|
|||
iOS 4: spellingscontrole
Hey,
Ik heb net iOS 4 geïnstalleerd en heb het al uitgetest. Nu kom ik tot de veronderstelling dat er onder spellingsfouten een rood lijntje komt en dat je het dan zo kan verbeteren. Echter, ik wil de oude manier terug. Of kan ik die rode lijntjes uitschakelen? |
|
|||
|
|||
Volgens mij moeten ontwikkelaars van apps zelf inbouwen dat je een app op 'pauze' zet als je naar een ander programma schakelt. Dit kan vast met één van die nieuwe API's die er zijn geleverd.
De standaard apps zijn door Apple al zo gemaakt dat dit kan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je start een andere app, Je drukt 2x snel op de home-knop er komt nu een soort dock en daar kun je apps selecteren. Let op: Werkt alleen op iPhone 3Gs en iPod Touch 3g en ook op andere modellen maar dan moet je jb'en |
|
|||
|
|||
Omg! Ik had de update een uur vroeger en dat ging PERFECT!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
kijk bedankt, dat moest ik nou even weten wat is er meer veranderd op de 3gs dan? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hier mijn 3GS met 3.1.2 incl jailbreak. net de update gedaan incl. downloaden en installeren max 15 minuten geduurt.
nu netjes 4.0 op mijn 3GS. de JB is verdwenen, maar dat vind ik niet erg. alhoewel er nog steeds een aangepaste carrier logo bij mij staat. ipv T-mobile heb ik daar mijn naam staan.. |
|
||||
|
||||
Hier duurde backup ook zo lang. Heb ze uiteindelijk gestopt en alles behalve de apps verwijderd en toestel een herstart gegeven. Nu opnieuw bezig met updaten. Benieuwd hoe lang de backup nu zal gaan duren. Blijk dus gelukkig niet alleen te zijn met dit probleem.
|
|||
|
|||
GPS
De gps werkt voor geen meter meer.
Hij geeft aan dat ik in Neunen ben, maar ik woon er kilometers vandaan. In Uden namelijk |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
pfff hij wilt gewoon NIET updaten, iets met verbindings error dit dat :S:@ wanneer is het verholpen denken jullie? of is er ook nog een ander manier om het te gaan updaten naar iOS 4.0.
heb een iPhone 3G, 16 gwn no jb |
Labels |
ios 4, os4, spelling, spellingscontrole, toetsenbord, update |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
|
|