iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Tip voor diegenen die nog moeten gaan updaten; zet je pincode's/lockscreen even uit en stel iTunes zo in dat 'ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wacht gewoon nog even met installeren, want het zal nu toch wel niet heel snel gaan |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het upgraden naar iOS 4 is bij mij misgegaan, kreeg 'error 37'
Meerdere mensen met deze error? of iemand die weet wat ik kan doen? |
|
|||
|
|||
Las net het volgende:
"all four one! Around an hour ago the new version of the iPhone Operating System (now called ‘iOS’) was released. iOS 4 is a huge release for Apple with many many changes and those changes offer slick additional features. These new features are being offered by Apple as a free upgrade to qualifying devices. We are working hard on a release to our tools that will jailbreak your device (or give you iOS 4 via the jailbreak train) and provide you with a carrier unlock. Until these tools are released you should hold off on updating your device until we have fully tested our tools with all the relevant devices. If you rely on hacktivation or a carrier unlock (ultrasn0w) then you should not upgrade until we have fully tested and released our tools. Don’t be tempted with unofficial PwnageTool/redsn0w bundles or releases, just check here or our team twitter for real time release information. Remember, we risk our devices so you don’t have to (but this time anyone who has made a mistake upgrading their baseband firmware at 3.1.3 or 4.0 should be OK real soon Now! " Dev-Team Blog Klinkt goed!!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Stucmania en ik hebben onze Iphone simlockvrij in Belgie gekocht En bij mijn werkt alles goed na update
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
GPS werkt weer prima, nu kan ik mooi op pad morgen!!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En de radioapplicaties blijven niet op de achtergrond draaien. Moeten deze misschien nog aangepast worden?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Waar is mijn stenen achtergrond? heel irritant dat ze die er uit hebben gehaald!
|
|
|||
|
|||
Damn. Niemand een crashende Settings - General?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de update naar 4.0 had ik de losse agenda's van Google via m.google.com/sync (taal engels) ingesteld. Deze pagina is nu niet meer te bereiken. Misschien is unsyncen en daarna opnieuw toevoegen een oplossing? |
|
|||
|
|||
Na installeren 4.0 geen internet meer
Ik heb gewoon 3g maar ik niet online via safari, of twitter me mail komt niet meer binnen, iemand hier ook last van
in dit topic gezet, hier zitten mensen met dezelfde ervaring als jouw Groet, King1987 Laatst gewijzigd door King1987; 21-06-10 om 22:49. |
|
|||
|
|||
Iemand meer problemen met e-mail.
Gmail met push werkt niet meer. alle mail kwijt van telefoon. |
|
||||
|
||||
hmmm niet zo blij met update op mijn 3GS hij is zeker 2x zo traag geworden en nee ik heb niks open staan alles progjes zijn afgesloten maar de games gaan bere traag
|
|||
|
|||
Mijn locatie is Uden, en MAPS gaf aan dat ik in Neunen zat.
Dat is een dikke 30km hier vandaan. Ik heb bij "instellingen - Algemeen - Stel opnieuw in" de "locatiewaarschuwingen" hersteld. Weet niet of dat echt geholpen heeft, maar nu doet ie het wel prima. Ziet er verekkus goed uit allemaal |
|
|||
|
|||
bij ging update super snel om 19u, maar kan die functie lock screen nergens vinden en dat zou toch wel moeten met een 3GS, iemand een idee ?
|
|
|||
|
|||
OS4 geen hulpprog.
ik heb OS4 erop staan alleen in kan het icon van het HULPPROG> niet vinden, wie kan helpen.
|
Labels |
ios 4, os4, spelling, spellingscontrole, toetsenbord, update |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
|
|