iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Upgrade naar 4.0 ging eigenlijk vrij soepeltjes en het enige waar ik nu last van heb is dat hij foto's niet meer scherper maakt als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Upgrade naar 4.0 ging eigenlijk vrij soepeltjes en het enige waar ik nu last van heb is dat hij foto's niet meer scherper maakt als je inzoomt?!?
Ook geeft de update naar iTunes 9.2 problemen, al vrij snel nadat ik de update start krijg ik te zien dat het installatie niet voltooid kan worden omdat er programma mist dat nodig is voor het voltooien van de installatie. Iemand hier ook last van en tips hoe dit op te lossen?!? Thanx |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij is alles gelukkig goed gegaan. Ik vraag me alleen af wat dat pijltje helemaal bovenaan betekent...soms het is groen, soms wit
Laatst gewijzigd door Cateye; 28-06-10 om 10:14. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
folders werkt volgens mij oko gewoon op de 3g ja
|
|
|||
|
|||
Vodafone ineternet werk niet met os 4.0 . Hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt. Goret Theo |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb je hier een oplossing voor?
|
|
|||
|
|||
iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic
|
|
|||
|
|||
Lockscreen ontbreekt na installatie iOS4
Na installatie van de nieuwe firmware, werkt alles goed, behalve het incoontje en de functionaliteit van 'lockscreen' ontbreekt. Heeft iemand hier tips over?
|
|
|||
|
|||
Ben nieuw op het forum, en vind momenteel niks terug over mijn probleem.
bij het inpluggen van iphone op itunes stelde hij een update van mijn iphone voor naar 4.0, bij deze sprong mijn iphone uit. als ik hem terug aankoppel krijg ik een 'wizard nieuwe hardware' herkenning op scherm, waarbij gevraagd word om apple mobile device (recovery mode) te installeren ? Heb ik blijkbaar niet staan ? mijn iphone 3gs is niet gejailbreakt. wat te doen ? |
|
|||
|
|||
Anderhalve weken later dan geplant eindelijk iOS 4.0 op me 3GS. iPhone was tijdens update vastgelopen. Maar ben r echt blij mee, werkt echt super.
Is er trouwens een manier om tethering in te schakelen zonder jailbreak? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn nieuwe Iphone 4 gesynchroniseerd waardoor mijn instellingen ed van mijn 3GS zijn meegenomen. Alles werkt prima, nu valt het mij wel op dat ik bij de Foto's App geen optie met bv Faces krijg. Heb ik iets verkeerd gedaan???
|
||||
|
||||
Nee, want je hebt geen Faces bij de iPhone. Enkel Places.
|
|
|||
|
|||
Tsja, de Apple website denkt daar wel anders over:
Apple - iPhone 4 - Foto's in hoge resolutie |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple - iPhone 4 - Foto's in hoge resolutie |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook geen Faces, blijkt dat je daarvoor moet syncen met iPhoto:
[SIZE=4]Viewing Photos and Videos [/SIZE][FONT=Myriad Set,Myriad Set][SIZE=2][FONT=Myriad Set,Myriad Set][SIZE=2]Photos and videos synced from your computer can be viewed in Photos. If you sync photos with iPhoto 8.0 (part of iLife ‘09) or later, you can view your photos and videos by the events and faces you’ve identified. You can also see the places where your photos and videos were taken if they’re tagged with location data. [/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT] |
Labels |
ios 4, os4, spelling, spellingscontrole, toetsenbord, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
|
|