iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FvGunst Exchange doet het nog steeds niet bij mij :-( Same here. Niets. Geen mail, geen contacten, geen agenda.. Dodelijk....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Manytasking lijkt het meer. Je bent nu continue bezig om alle apps die op de achtergrond blijven draaien af te sluiten om nog een beetje geheugen vrij te houden. Multitasken lijkt echt met name geschikt voor de nieuwe iphone 4 aangezien deze over het dubbele interne geheugen beschikt. Maar misschien komt dit ook omdat we nog even moeten wachten totdat de meeste apps hiervoor geschikt zijn gemaakt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou IOS4 staat erop, heb meteen geen mobiel internet meer, alleen via Wi-Fi en kennelijk ben ik niet de enige.
Dankzij dit topic weet ik waar je Multitasking kan vinden, maar waar zet ik dat uit? want al die programma's die open blijven staan vreten wel stroom, denk ik
|
|||
|
|||
Ah thnx. Zo simpel en toch zo lastig! Super bedankt! Ik voel me dom
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En je hebt geen internet? Je instellingen die je terug moet instellen mss? Hier geen enkel probleem, ik ben bij mobistar en bij deze doet deze alles vanzelf, ik hoef bij deze nooit zelf in te stellen, lekker makkelijk. . |
|
|||
|
|||
Heb er voorlopig spijt van dat ik het erop hebt gezet, nu een Iphone die geen internet heeft. Als ik dit van te voren wist, had ik het niet gedaan.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg het ook niet geinstalleerd!!
Krijg steeds melding error 1602. Iets met Apple Device recovery mode. Heb al iTunes opnieuw geinstalleerd en de PC opnieuw opgestart. Op mijn laptop kan ik hem gelukkig steeds opnieuw herstellen! Bwah ik doe het binnen enkele dagen nog wel eens, morgen komen ze mijn iPhone halen van de verzekering voor vervanging/herstelling. Dus ik moet sowieso even zonder :-( |
|
||||
|
||||
Vind het wel heel apart dat je geen knop 'mobiel datanetwerk' hebt. Dit had je voor de update wel? Welke provider heb je?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb wel instellingen-algemeen-netwerk-> "maar geen mobiele data netwerk" alleen een aan/uit knop Mobiele Data, meer niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heel raar bij u dit niet zo is en bij mij wel na die update? instellingen-algemeen-netwerk->mobiel datanetwerk |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal !
Ik had de Gold Candidate van iOS4 al geinstalleerd en nu wil die niet naar de volledige update updaten .... hoe los ik dit op ?? Groetjes ! |
|
|||
|
|||
Bij sommige apps in de appstore staat een +, kan iemand mij vertellen wat dit inhoud?
iBooks geinstalleerd en vind dat het nogal traag is. Heb enkele boeken toegevoegd en scrollen tussen de pagina's gaat niet zo smooth. Hebben jullie dat ook? Ook pdf's scrollen niet zo snel. Tekst wordt af en toe wazig en refreshen komt vaak voor na scrollen. Mijn gok is dat de iPhone 3G niet genoeg kracht heeft om het smooth te laten overkomen. Maar goed, over het algemeen ben ik best tevreden. De batterij houdt het wat langer vol. Heb afgelopen 2 uur wat games (o.a. We Rule) gespeeld, websites bekeken, videos bekeken, iBooks geinstalleerd en met aantal boeken en pdf's doorgebladerd en de batterij metertje staat bijna vol. Laatst gewijzigd door lucky; 22-06-10 om 02:59. |
|
|||
|
|||
Nou is dat multitasking allemaal leuk en werkt het perfect. Alleen hoe kan ik er nou voor zorgen dat een applicatie NIET op de achtergrond draait? ik ken wel de manier sleep/wake button ingedrukt houden en dan homeknop ingedrukt houden... anders moet ik ze de hele tijd sluiten in mn multitask balk :S
- zie net dat er geen andere mogenlijkheid is... "Dat kan dus niet, multitasken uitzetten. Zou een handige feature zijn dat je per app kunt aangeven of je die kunt 'multitasken' ja of nee" Laatst gewijzigd door Maxx1987; 22-06-10 om 02:19. |
|
||||
|
||||
Citaat:
bij mij duurde met ios 3.1.3 de laatste dagen een backup maken idioot lang (2+ uur), maar na het installeren van ios 4.0 duurt het ongeveer 1minuut....bruut snel.....(3GS 32gb). |
|
||||
|
||||
Citaat:
. download officiele 4.0 (GEEN GM) van iOS Firmware . start itunes . ga naar tabblad "samenvatting" van je iPhone . click SHIFT+herstel button (windows)... wijs je gedownloade 4.0 bestand aan update wordt uitgevoerd zonder backup....EIGEN RISICO om geen backup te maken! |
|
|||
|
|||
|
Labels |
ios 4, os4, spelling, spellingscontrole, toetsenbord, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
|
|