iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wacht lekker totdat alle problemen opgelost zijn en er een degelijke JB is, veel plezier allemaal en bedankt voor het testen/uitproberen/slapeloze nachten etc ;-) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik wacht lekker totdat alle problemen opgelost zijn en er een degelijke JB is, veel plezier allemaal en bedankt voor het testen/uitproberen/slapeloze nachten etc ;-) Ik doe ff niet mee en wacht geduldig af....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet nu niet of ik me iPhone wel of niet moet updaten??!!
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of TomTom goed blijft werken met IOS4?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft de 3G 16gb ook Voice control? En na de update lijkt m'n iPhone 3G wel een stuk langzamer, ook met de toetsenbord. Iemand??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nou ik heb een iPhone 3GS met fw versie 3.1.3.
Me modemdfirmware is: 05.12.01 Hij is gejailbreaked met spirit. Hij is alleen niet simlockvrij (wat ik ook graag zou willen) Raak ik dit allemaal kwijt? Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-06-10 om 00:45. Reden: Zullen we het over legale dingen hebben |
|
|||
|
|||
Geen ervaring mee en beginnen jailbreaken en dergelijke begin ik niet meer aan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb geen 3g beste, ik heb een 3gs, ik weet zelf niet of een 3g dat heeft of niet, daarmee ik gewoon tegen u zegde; houd eens 3-4tal sec die home button in, bij de 3gs verschijnt dan voice control. |
|
|||
|
|||
ben ik nou zo blind ?
kan het rotatielock niet vinden... |
|
||||
|
||||
Exchange doet het nog steeds niet bij mij :-(
|
|
|||
|
|||
Krijg m'n iPhone maar niet geupdate, krijg elke keer error 37 en als ik 3.1.3 erop probeer te zetten krijg ik error 6. Iemand die me kan helpen?
|
|
|||
|
|||
Itunes al opnieuw geïnstalleerd? Iphone al opnieuw opgestart?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vind het ook super, het enige probleem bij mij is de dubbele activiteiten in mijn agenda.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes. |
Labels |
ios 4, os4, spelling, spellingscontrole, toetsenbord, update |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
|
|