iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PhysX Even een vraagje: ik heb zojuist OS 4.0 geïnstalleerd en alle bestanden die op mijn iPhone stonden zijn er netjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||||
|
|||||
Citaat:
. gamecenter heeft het blijkbaar niet gehaald in de officiele release Citaat:
. zie mijn vorige post hoe te updaten zonder backup te maken... Citaat:
Citaat:
bij programma's welke niet ontworpen zijn voor multitasken staan ze op deze bar maar is het niet meer als een snelkoppeling van laatstgebruikte programma's. een programma welke wel multitasking ondersteund kan dit op verschillende manieren doen: via een soort frozen state bij afsluiten (hibernate van prog) .... als dit het geval is dan kost het geen processing power en bij opnieuw opstarten wordt programma weer actief daar waar het gebleven was (en heeft het in de tussentijd dus niets gedaan en geen energie verbruikt). sommige programma's welke verder gaan met multitasking voeren wel taken uit terwijl ze zijn afgesloten, maar dit is beperkt tot bepaalde functies welke ios 4.0 beschikbaar stelt en waar de app daadwerkelijk gebruik van maakt (b.v. internet radio, upload van mail of file). Deze programma's verbruiken beperkt batterij capaciteit omdat multitasking ook beperkt is tot bepaalde zaken. ios geeft dus geen fullblow multitasking zoals windows op een pc of windows mobile op een smartphone, maar pakt het dus wat slimmer/beperkter aan om het allemaal controleerbaar en in de klauwen te houden qua energie verbruik. Citaat:
. start itunes . ga naar tabblad "samenvatting" van je iPhone . click SHIFT+herstel button (windows)... wijs je gedownloade 4.0 bestand aan Laatst gewijzigd door Bomans; 22-06-10 om 11:17. Reden: Multi quote gebruiken aub! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iOS4 geïnstalleerd op 2 iphones en nog geen ervaringen, maar wel een probleem: google calender synct mijn standaard calender niet! wel de toegevoegde calenders (ned feestdagen bv). Iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe dit werkt? Ik heb dus IOS 4 gedownload en nu kan ik geen radio afspelen op de achtergrond en als ik een spelletje afsluit en dan afspeel via multitask moet ik het spelletje overnieuw spelen? + bij ibooks heb ik ook geen PDF die ik kan gebruiken terwijl ik ibooks 1.1 heb. Iemand een antwoord??? Thnx
|
|
||||
|
||||
Nog niet alle programma's kunnen nu gebruikt worden voor multitasking. Ze moeten volgens mij dan gebruik maken van de nieuwe API's.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als ik jullie ervaringen hier allemaal lees is deze versie nog niet stabiel. Tijd voor een update van Appel voor het fixen van de bugs
|
|
|||
|
|||
Weet iemand al of je kan tetheren met ios4? Ik zit nog steeds op 3.0.1 omdat ik met Mobistar in BE met latere FW-versies niet kan tetheren..
|
|
|||
|
|||
Na de update ben ik een tevreden mens! Alles werkt zoals het werken moet, en mijn tel is na het verdwijnen van de JB behoorlijk wat sneller. Enige probleem: mijn gmail. Als ik in de inbox sta, kan ik alleen de berichten archiveren, niet verwijderen. Ik zie echter ook niet waar de berichtjes blijven! Mijn andere, zakelijke account heeft dat probleem niet...
Weet iemand welke instellingen ik moet volgen om een bericht gewoon te verwijderen, zowel op Iphone als server? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door ballegooier; 22-06-10 om 11:17. |
|
|||
|
|||
[quote
Dit klopt: Gmail heeft ook geen verwijder functie meer, dat heet al een tijdje 'archiveer'.[/quote] Maar, is de functie hetzelfde? |
|
|||
|
|||
Hoe sluit ik in 4.0 een app zonder dat deze blijft staan in de multitask-bar?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heeft iemand anders ook problemen met de locatievoorzieningen? ik kan er niets aan veranderen en alle toepassingen staan standaard uit. |
|
|||
|
|||
Kan ik nog terug naar de vorige versie van OS?
|
||||
|
||||
De bedoeling dat ik morgenochtend de nieuwe update erop zet. Maar.... lees toch over veel problemen. Heb een 3G, die schijnt nogal sloom te worden?
Aan de andere kant; als je problemen hebt post je hier. Gaat alles goed dan laat je niet snel wat van je horen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Probleem met syncen Google agenda is inmiddels (door Google) verholpen, gelukkig maar.
|
|
|||
|
|||
Leuk ! Mijn proximus MMS instellingen zijn gewist na update naar 4.0
|
|
|||
|
|||
Mijn upgrade is dus helemaal mis gegaan, bleef hangen in herstelmodus en gaf bij herstellen elke keer error 37. Ook itunes opnieuw geinstalleerd en op een Mac geprobeerd, niks hielp. iPhone is ter reparatie opgestuurd. Baal echt!
|
|
|||
|
|||
Wat ik niet goed snap is het volgende. Er zijn almaar meer applicaties waarvan er een update "compatibel met iOS 4" uitkomt.
Betekent dit dat de apps waarvoor nog geen dergelijke update uit is niet werken op iOS 4?? En als ik het goed begrijp werken ook niet alle jailbreak apps met iOS4? |
|
|||
|
|||
Perfecte update, nog redelijk snel gedaan ook. Gisteravond rond 8 uur. Wat bij mij alleen vreemd blijft: GS_32gig Als ik een bericht maak en heb mms aanstaan dan kan ik geen tekst meer versturen. MOET een foto bij. Dus ik moet mms steeds aan/uitzetten. Is dat normaal? Via t-Mobile dus. Maar weet niet of dat er mee te maken heeft.
|
Labels |
ios 4, os4, spelling, spellingscontrole, toetsenbord, update |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
|
|