Ipad Uitzetten?? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een tijdje al te genieten van mijn iPad vraag ik mij het volgende af: zetten jullie hem wel eens helemaal uit?? of is hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad Uitzetten??
Na een tijdje al te genieten van mijn iPad vraag ik mij het volgende af: zetten jullie hem wel eens helemaal uit??
of is hij net als appletv gemaakt om 24/7 aan (stand-by) te staan?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Stanby .. netjes zoals de iPhone
|
||||
|
||||
Ik zet hem eigenlijk nooit uit.
|
|
|||
|
|||
Ik zet hem ook nooit uit.
iMac 24" + MacBook Pro + iPad 32GB 3G + iPhone 4 Laatst gewijzigd door NICO!; 19-07-10 om 04:06. |
|
|||
|
|||
De mijne blijft ook 24/7 aan....
Vind ik juist het makkelijke.... een netbook/laptop....eerst een paar minuten wachten en dan kun je pas verder. Nu is het "knopje indrukken" = VOILA..... de digitale wereld binnen je bereik. |
|
|||
|
|||
Hier gaat die ook nooit uit. Makelijk als je snel even iets wil opzoeken op internet hoef je niet te wachten.
|
|
|||
|
|||
Ik vraag me af of het verstandig is je ipad af en toe te "herstarten" om geheugen redenen. Bij mij staat ie in iedergeval 24/7 paraat
|
|||
|
|||
In het begin stond ie altijd aan maar nu zet ik de ipad regelmatig uit en of het aan en uit doen regelmatig goed of slecht is voor de ipad ik weet het niet, zou het wat uit maken??
|
|
|||
|
|||
Soms zet ik mijn iphone uit, iPad nog nooit vraag me dan ook af of het wat uitmaakt
|
|
||||
|
||||
Ik zet de iPad voor ik ga slapen altijd uit. Apparaten moeten ook wel eens rust hebben
|
||||
|
||||
Ik weet niet welke laptop jij gebruikt, maar als ik mijn MacBook Pro openklap kan ik ook meteen verder hoor.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Herstart 'm soms weleens maar meestal ligt ie 's-nachts aan de lader en staat bijna nooit uit
|
|
|||
|
|||
Het is het beste voor elk iDevice eens volledig plat te laten gaan, anders gaan jullie snel problemen krijgen met de batterij
|
|
|||
|
|||
Laatst een iPad drie dagen op standby laten staan met Wi-Fi en 3G aan, batterij stond nog op 100%, dus helemaal uitzetten lijkt me een beetje overbodig.
|
|
|||
|
|||
Ik zet hem ook geregelt uit, eigenlijk uit gewoonte omdat ik dat bij de iPod touch ook doe. 'snachts hangt hij altijd aan de lader dan kan ik er de hele dag mee veder.
|
|
|||
|
|||
wat doe je met je ipod/iphone?
|
|
|||
|
|||
Zelfde als met de iPhone....nooit uit!!!
|
|||
|
|||
Ik denk dat het wel eens goed is om je toestel volledig uit te zetten zodat de onderdelen even tot rust komen en elektriciteit loslaten. Daarnaast is het goed om je geheugen te clearen, je weet nooit welke geheugenlekken er nog zijn en dus je RAM-geheugen opgesoupeerd hebben.
Maar vaak doe ik het niet, zo eens in de week ofzo. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Multitasking selectief uitzetten op Ipad | Jeuke | iPad algemeen | 26 | 21-08-11 18:13 |
Iphone uitzetten | Domino | iPhone algemeen | 2 | 22-12-10 10:54 |
iPad: iPad uitzetten | iPhone3G_Olé | Jailbreak | 0 | 07-08-10 13:52 |
T9 uitzetten | iphoneuser34 | Archief | 1 | 08-09-08 21:49 |
T9 uitzetten | dureappel | Archief | 2 | 03-05-08 15:46 |
|
|