//

Ipad of mini-laptop?

Ipad of mini-laptop? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gunstige prijs Hmmmm.....Dat wordt in Houston, denk ik. Volgens mij hebben ze daar het laagste sales tax tarief . Prijzen in Europa zijn redelijk gelijk....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-07-10, 22:30
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Gunstige prijs Hmmmm.....Dat wordt in Houston, denk ik. Volgens mij hebben ze daar het laagste sales tax tarief . Prijzen in Europa zijn redelijk gelijk.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-07-10, 22:52
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Ach, een netbook is niet veel goedkoper dan een iPad denk ik. Mijn EeePC was 350 euro, maar daar kwam nog eens 50 bij voor 1 GB geheugen extra. Om Mac OS X erop aan de praat te krijgen moet ik een andere Wi-Fi kaart bestellen, weer 50 euro. De externe harddisk (had ik al, maar telt wel mee) was ook 150 euro. Al met al zou ik dus nog steeds voor de iPad gaan als ik de keus nu weer zou moeten maken (maar er was nog geen iPad toen ik de netbooks kocht).

Uiteindelijk ligt het er natuurlijk ook helemaal aan wat je er allemaal mee wilt doen. De gemiddelde zaken zoals surfen op iPhoneclub e.d. kan natuurlijk ook prima op een iPad, maar ik gebruik de netbook ook om zo nu en dan een mixje te maken, dat gaat me niet lukken op de iPad denk ik.
__________________

  #23  
Oud 12-05-11, 00:31
AHMETCAR AHMETCAR is offline
• iOS 3.1.3
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door francebramie Bekijk bericht
Dat is ook waar, maar hij wil toch een voorwerp wat hij mee kan nemen, een netbook of iPad. Kan hij beter een laptop nemen. Of een desktop en een iPad.
Met een Leptop kun je alle films kijken maar met ipad kan dat niet Ik kijk online gratis naar films op tv Een tv kabel voor leptop kost 8 euro en kabel van ipad kost 50 euro
  #24  
Oud 12-05-11, 07:33
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Weetje, ik zou eens goed goed gaan kijken naar de Chromebook, een laptop met het Chrome OS. Perfect for Notebooks, en start ook heel snel op. Het is een tip.
__________________
Koekje erbij?
  #25  
Oud 12-05-11, 12:41
WPT's schermafbeelding
WPT WPT is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 161
Standaard

Ik heb het hele topic niet gelezen maar wat betreft je vraag in het onderwerp: Zeker weten een iPad!
Een mini laptop vind ik echt niet werken. dan kun je nog beter een wat kleinere gewone laptop nemen (13").

Echter moet je wel nog een andere degelijke computer / laptop in huis hebben. Enkel een iPad is niet voldoende.
  #26  
Oud 12-05-11, 12:47
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Als je zo'n minilaptop wil kopen dan moet je er een ssd schijfke laten insteken.
Die dingen werken te traag als je deze zo gewoon in de winkel koopt.
Probleem is je dan al makkelijk 400tal euro denk ik zal betalen voor die minilaptop.

Ik heb alles thuis; pc,laptop,iphone en ipad, zo heb ik genoeg keuze en welke ik het beste dan meeneem.
  #27  
Oud 12-05-11, 12:48
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Met surfen op internet werkt een iPad minder lekker, omdat er geen flash op zit.

Ik zou gaan voor een normale laptop, heb laatst er een gezien op de site van Dell met gratis verzending. Prima laptops en goedkoper dan een iPad.
__________________
NWO 666
  #28  
Oud 12-05-11, 16:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nebilem Bekijk bericht
Met surfen op internet werkt een iPad minder lekker, omdat er geen flash op zit.

Ik zou gaan voor een normale laptop, heb laatst er een gezien op de site van Dell met gratis verzending. Prima laptops en goedkoper dan een iPad.
Ik vind dat bizar; zoveel flash heb ik nochthans niet nodig? Ik kom dat alleen tegen op een 2tal sites waar ik af en toe eens ga gaan kijken en waar ze filmpjes hebben en ik deze niet kan afspelen.
Dan probeer ik het eerst te bekijken met skyfire webbrowser en als het met dat niet lukt dan heb ik iswifter nog achter de hand; yep, iswifter is niet snel en scrollen zit er niet echt in maar met deze werkt het wel, volledige flash ondersteuning met iswifter. .

Maar een laptop blijft het beste als je er alles wil meedoen das een feit, bij de ipad kan je bepaalde zaken niet doen of openen maar dat heeft dan niks met flash te maken.
  #29  
Oud 13-05-11, 09:22
WPT's schermafbeelding
WPT WPT is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 161
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nebilem Bekijk bericht
Met surfen op internet werkt een iPad minder lekker, omdat er geen flash op zit.
Ben ik het ook niet mee eens.
De iPad is juist ideaal voor surfen op internet. Enigste tekortkoming is inderdaad het gebrek aan flash waardoor je dus geen reclames meer kunt zien op websites.
  #30  
Oud 13-05-11, 09:37
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Daar ben ik het niet mee eens. Ik kom vaak sites tegen die gebruik maken van flash. Zelfs youtube.com wekt niet altijd en ben je vaak verplicht de youtube app te gebruiken. En dat werkt niet altijd fijn. Vooral bij het zoeken naar specifieke filmpjes werkt dit erg lastig.
  #31  
Oud 14-05-11, 09:02
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Bestanden opslaan kan prima, gebruik quickoffice uitgebreid op mijn iPad 2 en daar heb ik een hele verzameling mappen en submappen met documenten en bestanden. Je kunt op je iPad documenten, bestanden pdf enzo, foto's, video's allemaal opslaan/ gebruiken. Uiteraard heb je wel nog een Mac(book) nodig voor je back up. Bestanden kun je draadloos syncen, thuis of elders. En ik zou zeker voor een iPad gaan, ken aantal mensen met een netbook en dat is echt een klein traag onding.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opladen ipad via laptop Carlo_1983 iPad algemeen 16 15-01-12 12:38
iPad verbinden met Mac Mini Christiaan94 iPad algemeen 4 17-08-10 21:35
Ipad aansluiten op laptop silvan28011975 iPad algemeen 1 01-08-10 19:43
Windows XP laptop herkent iPad niet ErikKlein iPad algemeen 2 25-07-10 11:19
De iPad, een dure laptop zonder toetsenbord? guided tours Archief 1 12-07-10 20:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.