Waar ga jij je iPad voor gebruiken? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vooral voor internet, twitter, foto's en video. Ik heb de 32gb wifi + 3G versie en ik vindt het een geweldig apparaat...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vooral voor internet, twitter, foto's en video. Ik heb de 32gb Wi-Fi + 3G versie en ik vindt het een geweldig apparaat
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ga de iPad voornamelijk gebruiken om te internetten, me ebooks te lezen, RTL gemist te kijken haha en beetje spelletjes te spelen
Fijn ding voor op de bank of in bed, veel makkelijker dan een laptop op je schoot.... |
|
|||
|
|||
Ik zet m neer en kijk ernaar
|
|
|||
|
|||
Zit er nu een overleg mee te notuleren, gaat best aardig moet ik zeggen, zeker nu ik tijdens de discussies eventjes het net op kan. Vergaderen wordt bijna leuk Maar heb hem vooral voor de funfactor, lekker internetten en ontdekken wat er mogelijk is.... Ben er erg blij mee!!!
Ik zou de iPad ook graag gebruiken als imagetank voor mijn fotocamera (kan) en videocamera, avchd (helaas nog niet mogelijk maar ik blijf hopen dat daar een app voor gaat komen...) Laatst gewijzigd door macleentje; 09-08-10 om 15:48. Reden: Aanvulling |
|
|||
|
|||
hoe zet je eigelijk films van dvd op je ipad ,als je me kan helpen daarmee zou het fijn ,
dank je gtj paul gelieve uitleg of link te sturen naar slegersp@skynet.be Laatst gewijzigd door XIII; 04-10-11 om 16:07. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik mijn Ipad zakelijk behoorlijk veel: mindmappen, keynotes maken, notities maken, bestanden lezen, twitteren, mijn facebookpagina (zakelijk) bijwerken.
Ennuh: mijn zoon vindt contract killer erg gaaf. Wordfeud, filmpjes kijken, yahtzee, internetten, etcetera. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Met Handbrake. Dit programma is er voor de Mac en de PC ( HandBrake ). Hiermee rip je de DVD, het gepripte bestand gooi je in iTunes en dan synchroniseren via de kabel. Veel kijk plezier. Kees. |
|
||||
|
||||
Ik gebruik mijn ipad voor echt alles. Ik behoor niet tot de " ik wil alles gratis "
catagorie en heb daardoor een paar hele handige apps gekocht die me veel plezier bezorgen. Bijv. een geweldige database voor mijn dvd's, Pages om de meest prachtige documenten mee te maken en Keynote voor geweldige presentaties. Realtime sync en draadloos printen.....en ga zo maar door. Toch wel zonde van al die ipads die na een paar weken liggen te verstoffen omdat die mensen geen idee hebben wat je er allemaal mee kunt doen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar koop jij je iPad? | jamy015 | iPad algemeen | 29 | 31-07-10 19:02 |
Waar gebruik jij je iPad voor? | Yzord | iPad algemeen | 7 | 28-04-10 21:19 |
VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? | Flydt | iPhone Apps | 280 | 05-04-10 14:56 |
Video: Waar kijk jij naar op je iPhone? | Maartbaart | Muziek, foto & video | 43 | 31-12-08 23:41 |
|
|