iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net gekeken en iknkan mijn order niet meer annuleren omdat hij klaar ia voor verzenden!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb net gekeken en iknkan mijn order niet meer annuleren omdat hij klaar ia voor verzenden!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
goed zo, dan heb je hem dus morgenmiddag
|
|
|||
|
|||
Staat normaal 2 dagen gepland voor verzend maar denk ook wel in een dag maar werk morgen tot 9 uur avond vandaag ben ik vrij
|
|
|||
|
|||
Mijn iPad case die ik had besteld bij de Apple store komt vandaag aan terwijl hij gisteren verzonden is. Misschien dat het bij de iPad langer duurt maar in dit geval dus maar 1 dag.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm, ik heb hem de 31e besteld en hij staat nog steeds op de 18e als afleverdatum. Type 16 GB Wi-Fi.
Wat voor type heb jij besteld, 01420? |
|
|||
|
|||
ik vind zo al met al dat de iPad in NL best redelijk leverbaar is, toch? Het zijn niet de taferelen zoals ze iPhone 4 momenteel of toen de iPad in USA beschikbaar kwam.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
29-7 besteld
kreeg de melding: wordt 16-8 verzonden en 18-8 afgeleverd nog geen verandering |
|
|||
|
|||
Hoop dat de mijne ook sneller geleverd wordt. Heb hem op 3 augustus besteld en verwacht hem op 19 augustus. Het rare is dat mijn iphone4 zou pas in september komen en die komt morgen ineens, dus laten we hopen ook voor de iPad.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zie zojuist dat ook mijn iPad inmiddels verzonden is en morgen afgeleverd gaat worden. Yay!
|
|
|||
|
|||
Die van mij was besteld op 31-7-2010.
Vandaag een mail dat hij verzonden is en morgen 11-8-2010 wordt geleverd. Ik heb me vrij genomen vanaf 13:00 uur, hoop dat ze hem daarna afleveren Remco |
|
|||
|
|||
hebben jullie het beter voor elkaar dan ik
|
|
|||
|
|||
Die van mij zou ook vandaag komen.. Tot op heden nog niets gezien. Volgens website Ups kon het tot 19:00.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja hij kwam 18:30 uur aan.. Voorlopig wel ff zoet..
|
|
|||
|
|||
iPad 16GB Wi-Fi only
Bestelling: 2-8-10 (20:00 uur) Geplande verzending: 16-8-10 Geplande Levering: 18-8-10 Echter vandaag bericht dat het morgen wordt bezorgd. |
|
|||
|
|||
Kijk dat gaat dichtbij komen, hoop morgen ook een mailtje te krijgen. Gaaf
|
|
|||
|
|||
Hij wordt zo geleverd! ik hoop nog voordat ik naar werk ga
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 uit de online apple store [levertijden] | Kaasschaaf | iPad algemeen | 125 | 15-07-11 12:48 |
iPad: iPad besteld. | Hoolz | Jailbreak | 4 | 13-03-11 12:44 |
iPad US online Apple Store | mikethemovie | Koopinformatie USA | 2 | 02-01-11 02:37 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|