iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand een idee of de Ipad 3G 32 gb of 64 GB ergens in Limburg verkrijgbaar is....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand een idee of de Ipad 3G 32 gb of 64 GB ergens in Limburg verkrijgbaar is.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik ben helemaal happy, ik ben sinds vanmorgen de trotse eigenaar van een 32gb met Wi-Fi
Gehaald bij Icentre in almere |
|
|||
|
|||
Mooi ding hè!? Ik vind de data abbo's wel duur hoor. En ze gaan snel op. Misschien is het nu omdat het nieuw is dat ik er veel mee speel maar heb in 4 uur al 5 mb opgemaakt en 43% vd batterij haha!
|
|
|||
|
|||
Ja goeie vraag, ben ook op zoek naar de 16Gb Wi-Fi. In een omtrek van 50Km van Maastricht in ieder geval nergens. Maastricht 0, Heerlen 0, Aken 0. Als iemand nog een tip heeft let me know!
|
|
|||
|
|||
Deventer mediamarkt 64gb 3g binnen gekregen vandaag
|
|
|||
|
|||
Vandaag bij Switch in Antwerpen twee 16GB 3G modellen apart laten leggen. Daar hebben ze de meeste modellen op voorraad. Morgen dus even naar België rijden om ze op te pikken.
|
|
|||
|
|||
1 aug besteld zondag, maandag geld ontvangen dus 2-08 vandaag is het vrijdag dus 5 werk dagen gehad, en er stond 7-10 werk dagen dus ik denk dat het volgende week wel gestuurd wordt ookal staat er dat het op 16e wordt opgestuurd en 18 e levertijd is.
|
|
|||
|
|||
ik heb de indruk dat weinig mensen de 16gb versie nemen.
wat zetten jullie dan wel niet allemaal op die ipad? toch niet allemaal geconverteerde films zeker ? moest die nu nog gewoon divx afspelen, zou ik ook eerder gaan voor een groter geheugen |
|
|||
|
|||
Voor mij is 16gb gewoonweg te weinig. Toen ik mijn iPad (32gb) de eerste keer had gesyncd stond er gelijk al 14gb op... Ja dan zou ik niks meer erbij kunnen zetten als ik een 16gb zou hebben. Heb er 2 films op staan en voor de rest muziek apps etc.
|
|||
|
|||
misschien heel veel muziek? want die apps nemen toch zoveel niet in denk ik ?
hoe groot is een gemiddelde app ? |
|
|||
|
|||
Ja, wel bijna 9 gig aan muziek dat is wel zo. Maarja ik heb liever net wat extra geheugen wat ik misschien niet gebruik dan dat ik net te weinig heb!
|
|
|||
|
|||
Alleen maar beter dat er minder mensen 16gb nemen, wordt de mijne in ieder geval sneller toegestuurd
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heeft misschien te maken met het feit dat de 3G meer buitenshuis gebruikt wordt? De Wi-Fi-versie gebruik je vaker thuis, waar je toch al je bestanden ter beschikking hebt en er dus minder behoefte is aan opslag op het apparaat zelf. Slechts een theorie...
|
|||
|
|||
Ik zou de 32 3G nemen maar ben uiteindelijk toch gezwicht voor de 64gb. Was toch bang dat ik tekort zou komen. Overigens zag ik gisteren bij saturn Tilburg dat ze er ook weer hadden binnen gekregen. Ik heb trouwens 1 dooie pixel. Baal ik wel een beetje van eigenlijk!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Heb al even gebeld. Ze hebben nog enkele modellen op voorraad. Heb meteen de 32 GB Wi-Fi gekocht en applestore bestelling geannuleerd. Laatst gewijzigd door Mazereeuw; 07-08-10 om 14:43. |
|
|||
|
|||
Bij apple is mijn verzendstatus gewijzigd. Hij staat nu klaar voor levering. Dit zal wel maandag of dinsdag worden. Ben benieuwd.... Even afwachten op het mailtje met leverdatum en TT nummer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb daarnet een 32gb met 3G weten te krijgen bij Gravis in Aachen. Zij hadden er nog een aantal van 64gb liggen, en van de week kregen ze er nog meer binnen. Dit typ ik nu ook op mijn iPad Ik heb nog wel een zelfde gereserveerd staan bij ivizi in Heerlen , dus als iemand daar in geintereseerd is dan hoor ik dat wel. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net mailtje gehad van apple dat ie verzonden is, en op 10 aug geleverd word, maar jammer genoeg ben ik de 9e op vakantie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 uit de online apple store [levertijden] | Kaasschaaf | iPad algemeen | 125 | 15-07-11 12:48 |
iPad: iPad besteld. | Hoolz | Jailbreak | 4 | 13-03-11 12:44 |
iPad US online Apple Store | mikethemovie | Koopinformatie USA | 2 | 02-01-11 02:37 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|