Mail vraagje discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb al m'n instellingen van m'n mail op de iPad goed kunnen instellen. Maar is er een mogelijkheid om mail te ontvangen zonder dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mail vraagje
Heb al m'n instellingen van m'n mail op de iPad goed kunnen instellen. Maar is er een mogelijkheid om mail te ontvangen zonder dat ik eerst op het Mail-icoon hoef te drukken en dat ik dan pas m'n mail ontvang?
Alvast bedankt voor de antwoorden
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Push ingeschakeld? Fetch interval?
|
||||
|
||||
Ik zie nergens push staan?
|
|
|||
|
|||
Instellingen -> Mail, Contacten, Agenda -> Nieuwe gegevens
Die moet op Push staan. |
|
||||
|
||||
Ben het gaan opzoeken en het staat op push.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik zit bij Telenet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet dat het niet bij het topic past maar weet iemand wat een Ipad in tjechie kost?
Laatst gewijzigd door Amizez; 01-08-10 om 15:17. Reden: typ fout |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Telenet ondersteunt geen push. Je moet je iPad op fetch instellen en een tijdsinterval kiezen voor het checken op mail (elke 5 minuten ofzo). Werkt prima!
|
|
||||
|
||||
Zal de tijdinterval eens proberen.
Edit: waar staat de tijdsinterval? Zie alleen maar een tabel met een kwartier, een uur enz... |
|
|||
|
|||
Gebruik je POP of IMAP om je mail op te halen? Voordeel van IMAP is dat deze ook een soort push ondersteund waardoor nieuwe email gelijk binnenkomt. Ander voordeel is dat je al je computers met IMAP kunt laten werken. Alle email blijft dan op de server bij je provider. Als je op een computer een bericht leest of een map aanmaakt dan zie je dat op alle andere computers ook.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ow, sorry. Ben soms niet goed bij bewustzijn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje ivm mail (# recente berichten) | OliverI | iPhone algemeen | 1 | 06-09-10 18:48 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? | reno1 | Unlock [archief] | 2 | 01-05-08 12:34 |
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? | meurkens | iPhone algemeen | 6 | 17-03-08 22:50 |
|
|