beschikbaarheid iPad's discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oh wat leuk zeg, tegen mij zeiden ze dat ze er geen een hadden aan de telefoon!! Weet je of ze de 32gb 3g hebben?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oh wat leuk zeg, tegen mij zeiden ze dat ze er geen een hadden aan de telefoon!!
Weet je of ze de 32gb 3g hebben?
|
|
|
|||
|
|||
Dat durf ik niet te zeggen. Ze waren nog bezig met uitzoeken. Van de Wi-Fi 32gb hadden ze er genoeg over voor de vrije verkoop.
|
|
|||
|
|||
Gisteren besteld, iPad 32GB 3G, bij iFactors leiden en kon hem vandaag al ophalen. Hebben er meerdere op voorraad, maar alleen de 32GB
|
|||
|
|||
Bedankt iDaniel, heb er vanochtend een 32gb 3G gehaald en gelijk mijn reservering bij de mediamarkt geannuleerd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik moest idd ook aanbetalen 10% maar daar deed ze helemaal niet moeilijk over hoor! Ze zei oke is goed hoor en toen kreeg ik mijn geld terug. Als je er ook over nadenkt wat maakt hun het dan uit of jouw reservering vervalt, ze verkopen ze toch wel...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je snelle reactie. |
|
||||
|
||||
hebben mensen nog enig idee of er ipads zijn in ifactor in Rotterdam
zag dat een aantal mensen vandaag er daar 1 hebben gehaald maar aangezien de winkel dicht is kan ik niet meer bellen ik wil morgen namelijk gelijk gaan als de winkel open gaat |
|
|||
|
|||
Ik heb er vanmorgen ook een gehaald (32gb Wi-Fi) in Breda bij iFactors n.a.v. het bericht van iDaniel.
Ze hadden toen nog meerdere modellen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb er vandaag me 32 GB Wi-Fi gehaald en ze vertelden mij dat ze er nog wel een paar hadden. Gewoon morgen bellen en effe laten reserveren, dan houden ze hem tot 14:00 voor je vast |
|
|||
|
|||
64Gb niet meer op voorraad daar. Mediamarkt Zoetermeer en Alphen gebeld, zijn een paar exemplaren binnengekomen maar die gaan eerst naar de mensen die er een besteld hebben... Nieuwe leveringen zijn maar in hele kleine aantallen... Ik wacht mijn beurt af...
|
|
||||
|
||||
YES , net bij machouse rotterdam me ipad 32GB Wi-Fi opgehaald
zonder een resevering ze hadden vandaag weer een levering gehad |
|
|||
|
|||
Net bij MM Zoetermeer geweest een ze hadden helaas nog geen 32 GB versie binnen. Ik ga a.s. Zondag op vakantie, dus heb ik maar de 64GB Wi-Fi + 3G genomen.
|
|
|||
|
|||
MM Eindhoven heeft nog steeds geen nieuwe iPad's binnen. Saturn in Tilburg verwacht ze maandag of dinsdag weer.
|
|
|||
|
|||
mediamarkt Amsterdam arena heeft weer 64 gb 3G's binnen....
|
|
|||
|
|||
Zowel de MM als iFactors in de provincie gebeld en nergens was de iPad 64 3G op voorraad. Ik heb geen haast, heb al een 16 gb Wi-Fi maar ik wil upgraden naar een 32 of 64 gb met 3G... Even geduld dus nog...
|
|
|||
|
|||
En als je ze belt dan zeggen ze dat die exemplaren zijn voor mensen die er van te voren een gereserveerd hebben... Zelfde verhaal bij MM Alphen ad Rijn en Zoetermeer... Ze weten ook niet van te voren wat ze wanneer binnenkrijgen, blijft dus even afwachten...
|
|
|||
|
|||
Mediamarkt deventer heeft dr nog een paar van 64gb 3g gisteren binnen gekregen
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoe snel de 64 gb eg versie's uit de winkel vliegen, maar MM Zoetermeer had er nog zo'n 20 stuks ong voor vrije verkoop. Zal voor de zekerheid maar even bellen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb net de laatste iPad 16gb + 3g gekocht bij iFactors in leiden.
Moet zeggen, het is een mooi speelding. Maandag komt de Nude ultraclear binnen, dus tot die tijd er voorzichtig mee doen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 beschikbaarheid | Twigg | Koopinformatie Nederland | 2 | 05-03-11 19:09 |
Beschikbaarheid iPhone in UK | demasterbaas | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 25-07-10 17:09 |
Beschikbaarheid iPad Amerika | The Unbelievable | iPad algemeen | 7 | 11-07-10 17:58 |
Beschikbaarheid 3GS in Italië | Josot | Koopinformatie Rest Europa | 42 | 03-11-09 20:15 |
Beschikbaarheid momenteel? | neo | Odido (T-Mobile) | 1 | 22-07-08 12:36 |
|
|