beschikbaarheid iPad's discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mediamarkt Eindhoven heeft hele stapels ipads. En ook hoesjes....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mediamarkt Eindhoven heeft hele stapels ipads. En ook hoesjes.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is iemand nog op zoek naar een 16Gb Wi-Fi uitvoering?
Ik kreeg net bericht dat de mijne bij mediamarkt Rijswijk binnen is, maar ik heb er vorige week al 1 kunnen vinden in Rotterdam. Stuur maar een berichtje als je mijn reservering wil, anders annuleer ik hem donderdag. |
|
|||
|
|||
Ik twijfelde toch of ik mijne iPad wel zou houden, maar hoeveel te meer ik hem gebruik zoveel te leuker en handiger vind ik m
|
|
|||
|
|||
MM Eindhoven heeft nog steeds voorraad. Zojuist mijn 32 gb Wi-Fi opgehaald!
|
|
|||
|
|||
Bij MM Ehv alleen op bestelling. Ik heb vandaag mijn iPad 32gb Wi-Fi gehaald in Antwerpen bij Switch..
Prima service, 's,ochtends gebeld en gelijk gehaald. Nu installeren en genieten maar! |
|
|||
|
|||
Slechts ter informatie:
iFactors twitterde vanmiddag dat iFactors Rotterdam nieuwe iPads op voorraad had. |
|
|||
|
|||
Mensen gewoon even op de site van gravis in duitsland kijken die hebben ze op voorraad, heb er net weer 2 opgehaald.
|
|
|||
|
|||
Ik zag op dinsdag 10 augustus dat de MediaMarkt Rotterdam Centrum weer een hele palet met iPads had klaarstaan om in de schappen te zetten.
|
|||
|
|||
Gister iPad besteld bij amac in Amersfoort en vandaag kregen ze een nieuwe partij binnen. Dus dit is mijn eerste bericht op mijn nieuwe iPad Wi-Fi 32 GB
Zo te zien hadden ze er nog wel een 20 op voorraad. |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren mij iPad gekocht bij Xando in Enschede, ze hadden gisteren een partij binnen gekregen. Hoeveel ze er hebben, weet ik niet.
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag bij MM Arena geweest en zij hadden weer een grote voorraad binnen gekregen en heb ik eindelijk mijn 32GB Wi-Fi kunnen bemachtigen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 beschikbaarheid | Twigg | Koopinformatie Nederland | 2 | 05-03-11 19:09 |
Beschikbaarheid iPhone in UK | demasterbaas | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 25-07-10 17:09 |
Beschikbaarheid iPad Amerika | The Unbelievable | iPad algemeen | 7 | 11-07-10 17:58 |
Beschikbaarheid 3GS in Italië | Josot | Koopinformatie Rest Europa | 42 | 03-11-09 20:15 |
Beschikbaarheid momenteel? | neo | Odido (T-Mobile) | 1 | 22-07-08 12:36 |
|
|