WIFI Probleem !!!! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag heb ik het volgende : ik heb een iPad met wifi en die werkte tot vandaag uitstekend op de wifi op mijn werk. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi Probleem !!!!
Sinds vandaag heb ik het volgende :
ik heb een iPad met Wi-Fi en die werkte tot vandaag uitstekend op de Wi-Fi op mijn werk. Vandaag echter niet meer - ik heb wel volledig ontvangst en mij iPhone werkt ook op deze Wi-Fi. Ik heb Wi-Fi al een paar keer aan en uit gezet op de iPad en ook herstart maar hij heeft geen internet verbinding. Wat kan ik nog meer doen ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al eens de hele verbinding weggehaald en opnieuw ingesteld ik bedoel wachtwoord etc
|
|||
|
|||
Nee ga ik ff proberen --nee helaas doet ook niks :-(
|
|
|||
|
|||
Probeer eens netwerkinstellingen te herstellen bij instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in
|
|
|||
|
|||
geprobeerd - werkt ook niet ............
|
|
|||
|
|||
Koude herstart van het modem wil meestal wel helpen, toevallig een xperiabox (bijv de beruchte st780)?
|
|
||||
|
||||
En anders je iPad eens een harde reset geven of herstellen in iTunes. En als dat allemaal niet werkt dan heb je wellicht met een hardwarematig probleem te maken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk niet dat het aan de iPad ligt, thuis, waar ik nu zit doet ie het wel weer gewoon. Maar ik zal je tip in het achterhoofd houden en zodra ik het opgelost heb berichten ! Laatst gewijzigd door WDS001; 10-09-10 om 19:40. Reden: Editknop gebruiken aub! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi probleem (?) | biggidibc | iPad algemeen | 0 | 31-08-10 21:57 |
Wi-Fi probleem | Joey_iPhone | Wi-Fi | 0 | 28-04-10 00:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
Wi-Fi probleem op FW 3.0 | casperk | Wi-Fi | 24 | 23-06-09 14:53 |
|
|