Steuntjes voor iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede morgen, Ik ben op zoek naar goed steuntjes voor mijn ipads. Heb er uiteraard al enkele gevonden maar die voldoen niet. Wellicht heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Steuntjes voor iPad
Goede morgen,
Ik ben op zoek naar goed steuntjes voor mijn ipads. Heb er uiteraard al enkele gevonden maar die voldoen niet. Wellicht heb ik nog niet goed genoeg gezocht maar ik zoek steuntjes voor de iPad die de iPad in de 4 hoeken klemt zeg maar. En goede ondersteuning biedt aan de achterkant voor tijdens gebruik. Kent iemand goede?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Moet het enkel steun zijn of mag het ook in de vorm van een Case zijn?
Ik heb onlangs de ZooGue Smart Kase gekocht en ben er heel tevreden van. 49$ voor een case met heel veel mogelijkheden en ik vind hem er nog goed uitzien ook. Je moet maar eens kijken op iPad Cases (.ZooGue.) Zeker de moeite waard. Ook zijn er genoeg reviews over te vinden op youtube. Indien je geïnteresseerd ben wil ik ook nog wel wat foto's online gooien van mijn iPad in de case of eventueel een klein filmpje als ik wat tijd vind.
|
|||
|
|||
Heb net een goedkopere knockoff van de Cricket Tri Stand besteld via E-Bay.
Normaal kosten deze gemiddeld 30 Euro in de winkel....maar deze versie is incl. verzendkosten maar 14 Euro...dus dat risico wil ik wel nemen voor een goede kopie van deze ipad stand. Zie ook Cricket Portable Stand for Laptop and Tablet Computers - eBay, Laptop Mounts, Auto Mounts, Computer Accessories, Computers Networking. (Eindtijd 26-nov-10 16:57:07 CET)
|
|||
|
|||
ik heb zelf de :HexaPose iPad stand
erg blij mee.
|
|||
|
|||
zo iets bedoel ik:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee die van het fotootje zoek ik, iemand enig idee welke dat zijn?
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Zou deze DEZE ook kunnen dienen? Ik heb de Iconic Ipad stand gekocht maar breng hem terug wegens niet verstelbaar. Ik moet echt een verstelbare stand hebben, en die van Hexapose lijkt me ideaal. Nu nog alleen vinden waar ze hem verkopen in België ... Jajabd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 | Rubske | iPad algemeen | 18 | 20-03-11 11:07 |
België: 3G voor Ipad 2 | CharlieCharlo | Overige providers België | 1 | 11-03-11 19:13 |
SNES voor iPad | Mittt | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-10-10 18:12 |
|
|