Geen data verbinding ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dames en Heren, Ik heb een zakelijk abonnement bij t-mobile voor de telefoon inclusief data verkeer. gebruik hiervoor de iphone 4, en geen probleem. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen data verbinding ipad
Dames en Heren,
Ik heb een zakelijk abonnement bij t-mobile voor de telefoon inclusief data verkeer. gebruik hiervoor de iphone 4, en geen probleem. Nu heb ik mijn micro sim kaartje in de ipad gedaan en krijg hier wel verbinding met t-mobile, maar kan geen data verkeer tot stand brengen. Safari krijgt dus geen internetverbinding tot stand, zo ook andere programma's die internet nodig hebben. T-Mobile gebeld en zij proberen mij nog een extra abonnement voor data kaartje aan te smeren speciaal voor de ipad. Je voelt hem al aan komen. Is er ergens een programmaatje te halen die dat omzeilt??? Ik wacht gespannen af. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet de instellingen goed zetten
|
|
||||
|
||||
ga naar
instellingen --> algemeen --> netwerk --> mobiel datanetwerk en voer daar de gegevens van t-mobile goed zetten. Die kun je makkelijk vinden door even te googlen.
|
|||
|
|||
Het was even zoeken, maar het is gelukt en het werkt als een tierelier.
APN = smartsites.t-mobile naam t-mobile pasw t-mobile Tanks voor de reacties |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: GPRS / EDGE / UMTS / HSDPA / Wi-Fi / Tethering
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help mijn iPad laad niet op, geen verbinding met computer?? | XXcindyXX | iPad algemeen | 13 | 23-11-12 12:27 |
iPad geen verbinding met draadloze route Sitecom | yekki77 | iPad algemeen | 4 | 06-11-11 23:42 |
Wel verbinding geen data | daanski | iPhone algemeen | 5 | 07-05-10 08:42 |
Wel verbinding geen data | Anfroy | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-01-10 18:23 |
In eens geen "internet/email" meer,data verbinding. | andre-nl | Overige providers Nederland | 3 | 30-09-09 17:06 |
|
|