iPad geen verbinding met draadloze route Sitecom discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Helemaal blij met mijn nieuwe aankoop. Eerst mijn simkaart uit mijn T-Mobile dongle geknipt te grote van een micro sim. Helaas werkt niet. Toch maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad geen verbinding met draadloze route Sitecom
Helemaal blij met mijn nieuwe aankoop. Eerst mijn simkaart uit mijn T-Mobile dongle geknipt te grote van een micro sim. Helaas werkt niet. Toch maar een micro sim besteld. Dan maar via Wi-Fi verbinding maken. Hij ziet keurig mijn Router Sitecom WL 153 maak verbinding en de iPad vraagt om WEP code. daarna " Geen verbinding mogelijk met netwerk" alles al geprobeerd. Heeft iemand tips ??
Hij werkt wel op de laptop en iPhone. Zo maar een nieuwe router halen. Help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Yekki, ik heb ook problemen gehad met mijn router. Op het Apple forum is een thread met ruim 60.000 lezers die allemaal Wi-Fi problemen hebben na upgrade naar OS 3.2 (half jaar geleden). De nieuwste OS versies (dus zeker die van de iPad) zijn kritischer met de Wi-Fi protocollen dan sommige andere apparatuur. Er is geen eenduidige oplossing, voor de een werkt dit, voor de ander dat en voor de rest werkt niets. Je kunt eens proberen de WEP te veranderen in WPA2. Werkt niets, dan rest slechts een andere router te kopen (wel even regelen dat je hem terug mag geven als ie niet werkt met je iPad).
Laatst gewijzigd door qubyb; 17-08-10 om 11:15. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties. Niks werkte inmiddels een nieuwe router gekocht werkt erg goed.
|
|
|||
|
|||
Geen verbinding mogelijk met netwerk
Citaat:
Dus als je dit bericht krijgt deze weg klikken en opnieuw sleutel invoeren en verbinding maken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
draadloze verbinding / Wi-Fi valt steeds weg | iheijnekamp | Wi-Fi | 34 | 20-09-13 17:40 |
Help mijn iPad laad niet op, geen verbinding met computer?? | XXcindyXX | iPad algemeen | 13 | 23-11-12 12:27 |
SPOED!! Ipad 1 ontvangt geen email na verbinden met een sitecom router | jada5 | iPad algemeen | 6 | 10-05-11 10:20 |
Geen data verbinding ipad | fplin | iPad algemeen | 4 | 16-11-10 18:38 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
|
|