//

iPad gestolen, wat nu?

iPad gestolen, wat nu? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn IPAD in de 1e lichting gekocht. Mijn focus is vanaf dag 1 alleen studie geweest. Van alle applicaties welke verschijnen word ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-01-11, 22:59
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

Ik heb mijn IPAD in de 1e lichting gekocht. Mijn focus is vanaf dag 1 alleen studie geweest. Van alle applicaties welke verschijnen word ik sceptisch. Ik gebruik IPAD voor studie doeleinden, lezen, corrigeren, opslaan. Heel simpel e-readertje met internet zou je zeggen. Neem deze functie dat je hem kunt traceren er ook bij: de tread opener zegt dat zn IPAD gestolen is. Mocht je in een kasteel wonen, trek uit je winst zou ik zeggen. Voor diefstal is deze applicatie nooit geschikt geweest en zal hij ook nooit geschikt worden. Dat is ons rechtssysteem. Dus weer n ap, die op t 1e gezicht geweldig lijkt, maar vooral voor kasteelheren bedoeld is (heb ik m in de balzaal laten liggen of in de schermzaal).

Iannotate is de enige andere ap die ik heb. Vind m totaal niet gebruiksvriendelijk. Voor studie, universiteit, zeg ik nee, weg ermee. Dan maar slepen met die boeken. Voor games, vids, al die andere duizenden toepassingen heb je een prima doelgroep, ik behoor daar niet toe. Er zijn een aantal universiteiten met n pilot gestart (Spanje/US), ik hoef de uitkomst niet te weten, is zo klaar als n klontje. Het apparaat krijgt mijn lof, maar de apps ronduit s j i t. Amateuristisch. Als meneer Jakobs weer hersteld is - wens hem echt t allerbeste zeker na zo een zware periode en heb veel respect voor deze pionier - dan zou hij een nieuw team met echt briljante mensen moeten nemen, en niet de kiss asses van nu. Uit zo n apparaat is veel meer te halen. De omzet zit in n flow omdat t mode is, mode is niet blijvend. Jakobs verdient beter. Ik kan nog meer voorbeelden geven van falend gebruik, maar t is laat. Overigens ben ik blij met dit forum en zijn hulpgevende gebruikers. Ik ben niet jullie vijand, maar n eenvoudig en nuchter mens. Ik heb ook n mening en ik zal niemand overtuigen.

Laatst gewijzigd door gregre; 17-01-11 om 23:01.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 06-06-11, 08:33
elayne elayne is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard iPad gestolen en dan?

en had jij braaksporen bij de diefstal van je Ipad?
je kreeg het vergoed... was het uit je huis meegenomen of buitenshuis?
  #23  
Oud 07-06-11, 19:37
Mypod Mypod is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 71
Standaard

Ik had geen braaksporen, in die tijd waren ze hier aan het verbouwen. Waarschijnlijk heeft een bouwvakker hem meegenomen. Ik heb aangifte gedaan bij de Politie en de bon met aangifte formulier naar de verzekering gestuurd. Het gehele bedrag heb ik toen teruggestort gekregen.
__________________
MacBook Pro 13 2011 i5, 8GB, SSD | iPhone 5 16GB Black | iPad Mini 32GB Black | Apple TV 3rd.
  #24  
Oud 29-11-12, 10:14
KaBé KaBé is offline
• iOS 2.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 1
Standaard

Beste Forumers,

Zondag is mijn ipad gestolen op een reptielenbeurs
Er staat zoek mijn Iphone op, maar de Ipad blijft steeds offline te staan.
Bij Itunes kan ik mijn toestellen beheren, maar de gegevens niet bekijken.
Weet iemand hier welke extra opties ik nog kan benutten om de dieven op te sporen?

Thnx, Kurt
  #25  
Oud 29-11-12, 11:25
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Zo lang de iPad uit staat zul je 'm niet kunnen vinden. Wel kun je aangeven, dat de opgeslagen gegevens onbereikbaar of verwijderd worden. In het laatste geval kun je 'm nooit meer vinden. Maar mijn ervaring is, dat dat toch niet meer gebeurt.
  #26  
Oud 29-11-12, 12:33
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Als ik naar je profiel kijk heb je een Wi-Fi versie van de iPad 2. Je iPad kan dus alleen worden gevonden wanneer deze aan staat, niet is hersteld en verbinding met een Wi-Fi netwerk heeft. De kans dat je hem op deze manier vind is dus klein. Je kan de optie 'Notify me when found' nog activeren zodat je een mailtje krijgt wanneer deze online komt.

Persoonlijk vind ik Find my iPhone dan ook meer een app die helpt een zoekgeraakt apparaat op te sporen en niet om eentje die is gestolen terug te krijgen, hoewel het wel mogelijk is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone gestolen, wat nu? Henxs iPhone algemeen 362 05-02-17 17:43
Iphone gestolen wat nu? dlfashion iPhone algemeen 7 30-08-12 14:31
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? yuiop88 iPad algemeen 57 15-05-12 00:31
Ipad 2 gestolen op vakantie etienneb iPad algemeen 3 21-05-11 22:30
Laptop gestolen, wat nu? gemmy61 iTunes 13 26-03-11 23:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.