Foto's op ipad zetten ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eindelijk heb ik ik na 3weken tobben mijn foto's op iPad. Heel hartelijk bedankt voor het filmpje via you tube heb ik het voor elkaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eindelijk heb ik ik na 3weken tobben mijn foto's op iPad. Heel hartelijk bedankt voor het filmpje via you tube heb ik het voor elkaar gekregen. Bedankt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Fotoproblemen
Hallo mede Apple liefhebbers.
ik heb een HTC hd2 Telefoon en ben al een tijd bezig om de foto's die er mee gemaakt heb en die op de pc staan goed op de iPad te krijgen, maar lukt niet, ze zijn te " smal" de breedte hoogte verhouding is niet goed terwijl het volgens de eigenschappen toch jpeg foto's zijn, wat nu ?? Moet het formaat dan eerst gewijzigd worden en weet iemand hoe?? liefst niet te moeilijk, ik kan wel wat met de pc zolang het niet te gecompliceerd wordt Bij voorbaat dank voor een antwoord, |
|
|||
|
|||
Je kunt foto's op 2 manieren maken: rechtop en liggend (het toestel dus). Als je de foto's met de telefoon rechtop maakt worden ze dus smal. Niets aan te doen. Bovendien heeft het iPad scherm een andere verhouding dan de iPhone en de HTC.
Overigens kun je hier een update voor je HTC ophalen: HTC HD2: Photo Quality Improvement |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het werkt blijkbaar simpel.
Maar als je submaps, of nog eens onderliggende maps wil maken in meerdere maps bemerk je pas dat met iTunes het warm water nog niet is uitgevonden. Inderdaad een héél simpel boeltje dus. Op gebied van fotobeheer zit iTunes in combinatie met iPad nog in een vorige eeuw. |
|
|||
|
|||
iPhoto is prima in combinatie met iTunes. En die horen toch bij elkaar. Schaf een Mac aan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bijgevolg wil ik zulke mapjes op de "iPad" maken met iTunes. Trouwens met andere maps uit de store lukt het mij ook om die onderliggende mapjes te maken. Conclusie : iTunes in combinatie met iTunes om foto's te beheren is, (met de vaststelling dat iPhoto zelfs niet in de iPadStore staat)' een mager beestje. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De foto's die op de Pc of Mac in mappen of submappen staan allemaal naar de Pc brengen is inderdaad heus geen probleem hoor.
Het probleem met iTunes> iPad is, dat je in die mappen die (weliswaar in mappen) op de ipad komen geen submappen meer hebt. En zelfs in die submappen nog eens submappen. Gelukkig bestaan daar apps voor die dat wél kunnen, zodat we die miskleun van iTunes niet langer hoeven te gebruiken voor hedendaags fotobeheer. Bvb: http://itunes.apple.com/nl/app/stash...364575517?mt=8 ( iTunes is enkel geschikt om andere apps te zoeken om zichzelf te kunnen vervangen.) Laatst gewijzigd door adriaantjes; 31-12-11 om 14:11. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank voor het meedenken, via de pc gaat nu dus. Is het ook mogelijk om rechtstreeks foto's gemaakt met de smartfoon of van de micro sd kaart op de iPad te zetten?? Als je bijvoorbeeld op vakantie bent heb je geen pc bij je, weet iemand of dat kan?? |
|
|||
|
|||
Ja hoor, daar heb je een connection kit voor : Apple iPad Camera Connection Kit - Apple Store (Nederland)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vraagje: ik wil mijn foto's( uit Picasa) vanaf mijn pc naar mijn ipad overzetten.
Wie weet de goede methode,via usb kabel of via iCloud/Wi-Fi ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's op iphone zetten | stephaniiee | Muziek, foto & video | 0 | 21-08-10 14:13 |
Wachtwoord op b.v. foto's van je iPad zetten.. | Eduardo | iPad algemeen | 19 | 12-06-10 12:53 |
Windows: foto's op iphone zetten | sardonix | iTunes | 29 | 10-08-09 14:41 |
Windows: foto's terug zetten | dennisj007 | iTunes | 0 | 26-07-09 02:03 |
Windows: Foto's op mijn pc zetten | Jermainee | iTunes | 1 | 23-06-09 14:38 |
|
|