//

Foto's op ipad zetten ?

Foto's op ipad zetten ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eindelijk heb ik ik na 3weken tobben mijn foto's op iPad. Heel hartelijk bedankt voor het filmpje via you tube heb ik het voor elkaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-12-11, 09:43
Zwapie Zwapie is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 26
Standaard

Eindelijk heb ik ik na 3weken tobben mijn foto's op iPad. Heel hartelijk bedankt voor het filmpje via you tube heb ik het voor elkaar gekregen. Bedankt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-12-11, 12:29
Albert27 Albert27 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard Fotoproblemen

Hallo mede Apple liefhebbers.

ik heb een HTC hd2 Telefoon en ben al een tijd bezig om de foto's die er mee gemaakt heb en die op de pc staan goed op de iPad te krijgen, maar lukt niet, ze zijn te " smal" de breedte hoogte verhouding is niet goed terwijl het volgens de eigenschappen toch jpeg foto's zijn, wat nu ?? Moet het formaat dan eerst gewijzigd worden en weet iemand hoe??
liefst niet te moeilijk, ik kan wel wat met de pc zolang het niet te gecompliceerd wordt
Bij voorbaat dank voor een antwoord,
  #23  
Oud 30-12-11, 14:09
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je kunt foto's op 2 manieren maken: rechtop en liggend (het toestel dus). Als je de foto's met de telefoon rechtop maakt worden ze dus smal. Niets aan te doen. Bovendien heeft het iPad scherm een andere verhouding dan de iPhone en de HTC.
Overigens kun je hier een update voor je HTC ophalen:
HTC HD2: Photo Quality Improvement
  #24  
Oud 30-12-11, 15:30
Albert27 Albert27 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Je kunt foto's op 2 manieren maken: rechtop en liggend (het toestel dus). Als je de foto's met de telefoon rechtop maakt worden ze dus smal. Niets aan te doen. Bovendien heeft het iPad scherm een andere verhouding dan de iPhone en de HTC.
Overigens kun je hier een update voor je HTC ophalen:
HTC HD2: Photo Quality Improvement
Dank voor het snelle antwoord, maar het probleem zit hem daar niet in, het geldt voor alle foto's. Of ze rechtop of liggend genomen zijn, en op de pc zijn ze wel goed ook op andere pc's , en de afwijking in de verhouding is niet een beetje, zeker de helft
  #25  
Oud 30-12-11, 16:00
adriaantjes adriaantjes is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Wijnegem (Antwerpen)
Berichten: 120
Standaard

Het werkt blijkbaar simpel.
Maar als je submaps, of nog eens onderliggende maps wil maken in meerdere maps bemerk je pas dat met iTunes het warm water nog niet is uitgevonden.
Inderdaad een héél simpel boeltje dus.
Op gebied van fotobeheer zit iTunes in combinatie met iPad nog in een vorige eeuw.
  #26  
Oud 30-12-11, 19:32
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

iPhoto is prima in combinatie met iTunes. En die horen toch bij elkaar. Schaf een Mac aan.
  #27  
Oud 30-12-11, 21:33
adriaantjes adriaantjes is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Wijnegem (Antwerpen)
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
iPhoto is prima in combinatie met iTunes. En die horen toch bij elkaar. Schaf een Mac aan.
Dat kan. Maar we hebben het hier over iTunes in combinatie met "iPad".
Bijgevolg wil ik zulke mapjes op de "iPad" maken met iTunes.
Trouwens met andere maps uit de store lukt het mij ook om die onderliggende mapjes te maken.
Conclusie : iTunes in combinatie met iTunes om foto's te beheren is, (met de vaststelling dat iPhoto zelfs niet in de iPadStore staat)' een mager beestje.
  #28  
Oud 30-12-11, 21:48
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Zo moet het dan:
How to Add Images to iPhone From a Folder

Idem voor de iPad.
  #29  
Oud 31-12-11, 10:55
adriaantjes adriaantjes is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Wijnegem (Antwerpen)
Berichten: 120
Standaard

De foto's die op de Pc of Mac in mappen of submappen staan allemaal naar de Pc brengen is inderdaad heus geen probleem hoor.
Het probleem met iTunes> iPad is, dat je in die mappen die (weliswaar in mappen) op de ipad komen geen submappen meer hebt. En zelfs in die submappen nog eens submappen.
Gelukkig bestaan daar apps voor die dat wél kunnen, zodat we die miskleun van iTunes niet langer hoeven te gebruiken voor hedendaags fotobeheer.
Bvb: http://itunes.apple.com/nl/app/stash...364575517?mt=8

( iTunes is enkel geschikt om andere apps te zoeken om zichzelf te kunnen vervangen.)

Laatst gewijzigd door adriaantjes; 31-12-11 om 14:11.
  #30  
Oud 31-12-11, 13:44
Albert27 Albert27 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albert27 Bekijk bericht
Dank voor het snelle antwoord, maar het probleem zit hem daar niet in, het geldt voor alle foto's. Of ze rechtop of liggend genomen zijn, en op de pc zijn ze wel goed ook op andere pc's , en de afwijking in de verhouding is niet een beetje, zeker de helft
ik ben er uit, eerder lukte het me niet om de foto's met i tunes te synchroniseren , nog even aan het zoeken geweest en nu lukt het en zijn de foto's wel goed,
Dank voor het meedenken, via de pc gaat nu dus.

Is het ook mogelijk om rechtstreeks foto's gemaakt met de smartfoon of van de micro sd kaart op de iPad te zetten?? Als je bijvoorbeeld op vakantie bent heb je geen pc bij je, weet iemand of dat kan??
  #31  
Oud 01-01-12, 18:27
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Ja hoor, daar heb je een connection kit voor : Apple iPad Camera Connection Kit - Apple Store (Nederland)
  #32  
Oud 01-01-12, 23:04
Albert27 Albert27 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Ja hoor, daar heb je een connection kit voor : Apple iPad Camera Connection Kit - Apple Store (Nederland)
Die heb ik, maar dat werkt niet, dan zijn de verhoudingen niet goed, hoogte is goed maar de breedte is maar de helft of zo, eerst op de pc dan gaat het goed, maar op vakantie heb je geen pc bij je, is er misschien een appartement app voor? Of iets voor de de hd2 ??
  #33  
Oud 02-01-12, 18:12
kees9 kees9 is offline
 
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard

Vraagje: ik wil mijn foto's( uit Picasa) vanaf mijn pc naar mijn ipad overzetten.
Wie weet de goede methode,via usb kabel of via iCloud/Wi-Fi ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foto's op iphone zetten stephaniiee Muziek, foto & video 0 21-08-10 14:13
Wachtwoord op b.v. foto's van je iPad zetten.. Eduardo iPad algemeen 19 12-06-10 12:53
Windows: foto's op iphone zetten sardonix iTunes 29 10-08-09 14:41
Windows: foto's terug zetten dennisj007 iTunes 0 26-07-09 02:03
Windows: Foto's op mijn pc zetten Jermainee iTunes 1 23-06-09 14:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.