Mening: Mooiste Case/hoesje/sleeve discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag jullie mening: Wat vinden jullie het mooiste apple ipad hoesje/case/sleeve etc, Als het kan een top 3 Heb je er maar 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mening: Mooiste Case/hoesje/sleeve
Ik wil graag jullie mening: Wat vinden jullie het mooiste apple ipad hoesje/case/sleeve etc,
Als het kan een top 3 Heb je er maar 1 of 2, is ook prima ook graag laten weten waar je hem eventueel kan kopen Laatst gewijzigd door jeffreyappel; 07-03-11 om 21:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem niet.... Maar vind hem vreselijk tof! Die cases van Piel Frama gemaakt uit krokodillenleer. Ikzelf ben in het bezit van de Candyshall Wrap case, die heel erg veel weg heeft van de Apple Smart Cover
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek iPhone 4 sleeve case met pull trap | Lian1966 | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 19-05-11 10:57 |
Gezocht: iPhone 2G 8GB hoesje/case | steffen123 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 27-08-10 11:59 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Autohouder voor iPhone in case/hoesje | klarenbl | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 29-07-10 21:55 |
Iphone 3G hoesje,case HULP NODIG | markii93 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 27-06-09 23:43 |
|
|