Wat te doen bij Light Leaks iPad 2? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bakkie Om te antwoorden op je vraag, hier compleet geen last van light leakage. Witte 32 3G. Dus het kan zeker. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Gewoon afwachten, dat zou m'n eerste keus zijn. Als ik het 2 maanden heb aangekeken, en er nog steeds zo'n last van heb dan pas zou ik naar de Retail shop toelopen en zeggen van kijk eens even hier, ik heb expres 2 maanden even aangekeken of het zou verdwijnen. Dit is niet gebeurd, dus ik wil graag een nieuwe. En volgens mij valt het nog allemaal binnen de garantie ook. En als je te lui bent om je iPad terug te brengen kan je hem ook nog opsturen naar Apple. Moet je wel zorgen dat je dus een doos hebt (niet de originele) om hem in te stoppen, en dan komt een "man van de post" hem bij jou thuis ophalen.
|
|||
|
|||
Klein advies voor de mensen die wachten met inruilen; geef bij de winkel alvast aan dat er sprake is van light leaks. Het is op bij mijn facatuur gezet en ik krijg een belletje als ze verwachten dat er weer een redelijke voorraad is bij Apple.
|
|
|||
|
|||
niks geen last van backlight bleeding of gele vlekken.
Ben wel erg teleurgesteld in de camera's. maarja dat wist ik al dat ik dat ging zijn |
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook, iPad 2 16 (alleen Wi-Fi) gekocht bij de dixons, mee terug geweest zij zeggen dat het normaal is.... D vlekken zijn overgens geel. Ik post zo nog even een foto
|
|
|||
|
|||
Benieuwd naar foto's
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook, maar ze zijn bij mij zeer klein en absoluut niet storend
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een heel klein beetje last van light leakage, maar niet zo erg dat ik ervoor terug ga. Ik heb juist weer een dode pixel! Die vind ik wel vervelend......, maar de iFactors zei dat het erg moeilijk ging worden om hem om te ruilen bij 1 dode pixel. Vind het wel slecht dat ze er zo'n policy op nahouden, want ik vind dat als je een zodanig duur apparaat koopt, hij wel in orde moet zijn!
|
|||
|
|||
balen dat er toch zoveel problemen mee zijn. dode pixels lijkt me evenveel voor te komen bij de eerste generatie ipad, omdat hij hetzelfde scherm heeft.
Die light leakage is wel jammer dat veel ipad2's het hebben. ik beschouw mezelf als een geluksvogel dan... |
|
|||
|
|||
Bij mij zit het rechts bovenin, maar ik zie het alleen als ik een foto in het donker maak en vervolgens met het licht uit die zwarte foto bekijk. Anders zie je het niet. Ik denk dat ik er wel mee kan leven
|
|
|||
|
|||
Misschien een domme vraag. Heb je een progammatje waar je dode pixel en oneffenheden kan zien op je iPad? Bij Windows heb je wel zo'n programma.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je ziet het bij alleen bij een zwarte foto...maar heb ook 1 dode pixel...bij zwart beeld zie je 1 witte pixel....morgen ook maar even terug
(MM Rdam) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb het via google inmiddels gevonden. Gelukkig heb ik nergens geen last van. Dus geen light leakage, geen dode pixels of gele vlekken. Update 27-03 om 23.55 uur. Ik heb wel light leakage en gele vlekken. Maar dat zag pas toen ik 100% helderheid. Ik heb altijd felheid uit. Laatst gewijzigd door pinokkia; 28-03-11 om 01:02. |
|
||||
|
||||
Miss weet iemand wat er bij mij het probleem is...heb net even goed gekeken naar mijn dode?pixel....in wit/rood/blauw en een groen scherm zie je niks...alleen bij een zwart scherm blijft de pixel wit
|
|
|||
|
|||
Tja, oordeel zelf.. Ik weet niet of ik terug zal gaan naar de winkel. Ik zit niet de hele dag naar een zwart scherm te kijken.. dus ik stoor me er (nog) niet aan.
Laatst gewijzigd door Mr_recci; 28-03-11 om 01:46. |
|
||||
|
||||
Bij mij in een compleet donkere kamer met helderheid op max idd een beetje. Maar de helderheid vrijwel altijd op 20 - 25% dusjah. Geen idee of ik hiervoor terug zou gaan. Heb er eigenlijk geen last van
|
||||
|
||||
Gaat er wel eens wel iets gelijk goed bij een release..... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone terug van verzekering maar light leaks | X-Tince | iPhone algemeen | 0 | 22-02-11 15:10 |
iPad in Amerika gekocht - wat te doen? | TuurDS | iPad algemeen | 6 | 04-11-10 10:26 |
wat te doen bij computer crash? | drumdik | iTunes | 2 | 19-08-10 12:17 |
iPhone 3G: Wat te doen bij beschikbare updates? | mereitje | Unlock | 8 | 09-01-09 10:05 |
Wat te doen bij mist? | borgqueenx | iPhone algemeen | 6 | 08-11-08 15:40 |
|
|