iPad 2 camera kwaliteit discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik schrok me ook wezenloos net, kocht dan maar die witte 64gb wifi+3G omdat dit de enige was die er te krijgen was 800 euro ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik schrok me ook wezenloos net, kocht dan maar die witte 64gb Wi-Fi+3G omdat dit de enige was die er te krijgen was 800 euro en foto's zijn dramatisch, goed ik heb een 12mp camera en een iPhone 4 maar ik had hier toch wat meer van verwacht, filmpjes zijn ook slechter dan op de i
Hone 4 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik had er niet veel van verwacht omdat er bij de specs alleen maar over video werd gesproken en niet over foto's. Maar ook ik was verbaasd over de slechte kwaliteit. Het lukt me niet eens om met ShopSavvy een barcode herkenbaar in te scannen! Dan vraag je je toch echt af waar die camera wel voor bedoeld is...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad camera connector | Poppy | iPad algemeen | 3 | 06-06-11 10:33 |
Camera voor de ipad | normandeviking | iPad algemeen | 2 | 20-02-11 19:27 |
ipad camera connection kit video | didelf | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 30-01-11 11:58 |
iPad Camera Kit | waov | iPad accessoires en onderdelen | 12 | 21-10-10 13:22 |
iPad Camera Connection Kit | VisionRoy | iPad accessoires en onderdelen | 216 | 15-10-10 09:39 |
|
|