ipad met hardeschijf??? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik heb dus een ipad op fw 4.3.1 en heb ook een harde schijf van het merk LaCie waar je 350gb kan opslaan. ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ipad met hardeschijf???
hey,
ik heb dus een ipad op fw 4.3.1 en heb ook een harde schijf van het merk LaCie waar je 350gb kan opslaan. ik heb mijn ipad gejailbreaked + ifile erin als ik dan die harde schijf kopel met de ipad krijg ik het bericht dat hij teveel stroom inneemt, dus gebruik ik de adaptor waar je de hd in het stopkontact kan stoppen en dan in de ipad kopel. daarna krijg ik geen bericht meer maar nu zoek ik de hd in de ipad maar waar staat die??? mvg,ad |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet | Captain Krimson | Overige providers Nederland | 0 | 28-02-11 15:46 |
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad | pauldk | iPad algemeen | 5 | 02-02-11 17:03 |
Windows: Itunes kan muziek niet lezen van hardeschijf | Sildehaan | iTunes | 0 | 29-07-10 16:26 |
Hardeschijf Wireless, | winter200 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 23-05-10 19:32 |
Systeem hardeschijf | knaapjen | Jailbreak apps en thema's | 4 | 09-01-09 20:01 |
|
|