//

iPad verbind niet met router

iPad verbind niet met router discussie in iPad algemeen forum; Beste allemaal, Ik heb vandaag samen met mijn zusje een iPad gekocht. We hebben allebei de 16Gb Wi-Fi versie genomen van de eerste iPad. Nu is het zo dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 26-06-11, 19:28
donnywals donnywals is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 3
Standaard iPad verbind niet met router

Beste allemaal,

Ik heb vandaag samen met mijn zusje een iPad gekocht. We hebben allebei de 16Gb Wi-Fi versie genomen van de eerste iPad. Nu is het zo dat ik niet op ons wi-fi netwerk kom, en zij wel. We hebben hier een Sitecom WL-183 300N router. Ik heb de firmware van de router geupdate en nog wat dingen geprobeerd maar zowel iPad als iPhone 4 komen er niet op.

Het enige verschil tussen mijn iPad en die van haar is dat ze hem op haar laptop aansloot (windows) en ik heb die van mij op mn imac gedaan. Daarnaast heb ik mijn mac account toegevoegd en zij niet.

Is er iemand bekend met dit probleem? Of heeft iemand een oplossing die niet is om een nieuwe router te halen?

Alvast bedankt

Edit: de melding die ik krijg is : Geen verbinding mogelijk met netwerk sitecom
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad is geblokkeerd - verbind met iTunes pnijland iPad algemeen 37 23-08-18 05:20
SPOED!! Ipad 1 ontvangt geen email na verbinden met een sitecom router jada5 iPad algemeen 6 10-05-11 09:20
Ipad connect niet met mijn router jordy86 Wi-Fi 1 03-01-11 20:54
Iphone verbind niet met bluetooth radio. FreakoW iPhone accessoires en onderdelen 1 02-10-10 19:20
HELP!! Iphone verbind niet met TomTom Car Kit Iphoner75 iPhone accessoires en onderdelen 4 16-03-10 09:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:02.