iPad naar tv-scherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om het scherm van je iPad weer te geven op je tv? Bij voorkeur draadloos. Ik zou graag mijn foto's op m'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad naar tv-scherm
Is het mogelijk om het scherm van je iPad weer te geven op je tv? Bij voorkeur draadloos.
Ik zou graag mijn foto's op m'n iPad gemakkelijk op mijn (gewone, niet Apple-) TV bekijken. Is daar een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Draadloos kan als je tv Wi-Fi of een netwerkaansluiting heeft. Als je tv dit niet heeft kun je een av kabel gebruiken.
Is dan helaas niet draadloos. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ie op een draadloze router zit , dan kun je de ipad verbinden via Wi-Fi met de router. vervolgens gebruik je ml player (lite) of Imediashare .Zo kun je het streamen via je router naar je tv. Deze moet dan dacht ik wel over dnla beschikken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Draadloos dat komt er binnen een kleine 2-3tal maanden aan als de nieuwe iphone zal uitkomen, dan zal ios 5 voor iedereen beschikbaar zijn, deze nieuwe update gaat ervoor zorgen dat je met je ipad draadloos naar je tv kan streamen, je hebt wel een apple tv nodig. Ik heb hieronder een filmpje van gepost, bekijk het maar eens, nu werkt dat ook wel maar dat zijn mensen die hun ipad gejailbreaked hebben (dat doe ik niet,teveel miserie al mee gehad). iOS 5: Wireless iPad Mirroring with AirPlay and Apple TV (First Look) - YouTube (je moet dus wel een apple tv hebben maar wat kan dat kwaad)? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 scherm kapot! | joppe | iPad algemeen | 10 | 12-10-12 23:50 |
Tweede scherm aan Ipad. | bassmanjunior | iPad algemeen | 0 | 19-08-10 14:02 |
Onderhoud Ipad Scherm | Rockywoman | iPad algemeen | 4 | 24-07-10 15:47 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
|
|