iTunes Store in het Spaans ipv Nederlands discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist een iPad2 gekocht in Spanje. Alles werkt goed in het Nederlands. Behalve de iTunes Store en daar een account aanmaken. Dat gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes Store in het Spaans ipv Nederlands
Ik heb zojuist een iPad2 gekocht in Spanje. Alles werkt goed in het Nederlands. Behalve de iTunes Store en daar een account aanmaken. Dat gaat in het Spaans. Hoe kan ik een account in het Nederlands aanmaken en de Nederlandse iTunes store raadplegen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je best een account aanmaakt op iTunes via je pc...
Dan gewoon op je iPad in de Store aanmelden met je account en paswoord... Vervolgens op je apple-id onderaan klikken en je account bekijken en daar kan je de regio veranderen... Suc6... |
|
|||
|
|||
Dank Wally, maar ik heb iTunes op mijn PC en via de PC probeer ik de account te maken (en dat lukt dus alleen in het Spaans helaas)
|
|
||||
|
||||
Heb je dit bekeken?
Amerikaans iTunes-account openen zonder creditcard - iPhone - iPhoneclub.nl Het eerste deel zou ook moeten werken voor het maken van een Nederlands itunes-account in Spanje. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Helemaal onderaan de pagina rechts staat er bij jou als het goed is een spaanse vlag...gewoon hierop klikken...dan opent zich een nieuw venster waar je naar het juiste land kan gaan... Moet lukken... |
|
|||
|
|||
Inderdaad Wally, eigenlijk simpel. Reuze bedankt .
|
|
||||
|
||||
Fijn dat het gelukt is!
Slotje dan maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uw account is slechts geldig voor aankopen in de iTunes Store Nederlands | robinvel | iPhone Apps | 26 | 26-03-09 23:02 |
doet itunes store het wel? | Quintenajax | Archief | 2 | 11-07-08 18:16 |
Is het mogelijk om itunes store te deinstaleren op FW 1.1.2. | eurobrowser | iTunes | 3 | 25-12-07 06:11 |
[1.1.1] iTunes Wi-Fi Music Store in het Chinees | Webraider | Unlock [archief] | 2 | 15-11-07 10:32 |
|
|