Groepen in contacten iPad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen Ik heb een iPad 2 met de laatste firmware en sync mijn contacten over MobileMe. Op mijn Mac heb ik mijn contacten in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Groepen in contacten iPad 2
Beste allen
Ik heb een iPad 2 met de laatste firmware en sync mijn contacten over MobileMe. Op mijn Mac heb ik mijn contacten in adresboek onderverdeeld in groepen die ik vaak gebruik om group mails te sturen. Deze groepen worden om ėėn of andere reden niet overgenomen op de iPad. Ik heb wel al mijn contacten en ook nieuwe contacten syncen normaal maar groepen komen niet door. Blijkbaar kan je op de iPad ook geen nieuwe groepen aanmaken. Iemand hetzelfde probleem, of beter nog de oplossing hiervoor Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Groepen in contacten ipad2
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het antwoord
De groepen zijn allemaal aangemaakt in ical en staan op MobileMe. Ze syncen trouwens ook perfect naar mijn iPhone. Alleen de iPad werkt niet mee. Nog ideeën? |
|
|||
|
|||
Ik heb dat ook met mijn google contacts. Die heb ik allemaal keurig in groepen. Via exchange komen die op iphone en ipad. Zonder groepindeling.
Als ik me niet vergis kan ios maar 1groep maken, via exchange in ieder geval. Op mijn iphone gebruik ik powercontact om toch de groepen te hebben en zo gerichter te kunnen zoeken in mijn 500+ contacten. |
Labels |
contacten, groepen, ipad 2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Groepen verwijderen uit contacten | JacLaros | iPhone algemeen | 1 | 30-08-11 14:33 |
contacten in groepen indelen | robvanbuel | iPhone Apps | 7 | 16-06-11 05:41 |
Groepen verwijderen in contacten | imagine | iPhone algemeen | 3 | 13-04-11 17:24 |
Contacten & Groepen | Naicoo | iPhone algemeen | 0 | 19-10-10 15:59 |
ipad contacten | sukero | iPad algemeen | 1 | 05-10-10 23:39 |
|
|