iPad geeft rood/blauw scherm en "schaduw"letters discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad 2 geeft sinds dit weekend nog maar een paar kleuren weer, waardoor het scherm vooral blauw met rood kleurt. Blauw verschijnt in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad geeft rood/blauw scherm en "schaduw"letters
Mijn iPad 2 geeft sinds dit weekend nog maar een paar kleuren weer, waardoor het scherm vooral blauw met rood kleurt. Blauw verschijnt in de zoekregels, waar deze wit zou moeten zijn en rood is vooral het beginscherm. Bovendien kijkt het nu onrustiger door een streperig beeld. Tevens is de leesbaarheid verslechterd, doordat er een soort "schaduw" achter en boven de tekst verschijnt.
Verder lijkt alles normaal te functioneren. reset heb ik gedaan, maar dat hielp niet. iPad gekocht in Azië en niet hier in Nederland. Iemand die probleem kent of herkent? Wat te doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Plots vreemd scherm ipv "ontgrendel" scherm | BfromB | iPhone algemeen | 9 | 23-01-09 00:23 |
Windows: "Inhoud bibliotheek verzamelen" geeft foutmelding | Brum | iTunes | 2 | 18-10-08 15:09 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|