Geen "mobile" site in safari discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wilde net even op de site van m'n school kijken via m'n iPad... ( Hogeschool Utrecht - Portal ) Maar dat ding blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen "mobile" site in safari
Hallo,
Ik wilde net even op de site van m'n school kijken via m'n iPad... (Hogeschool Utrecht - Portal) Maar dat ding blijft maar naar de mobile versie van de site gaan... Kan ik niet gewoon op de normale site kijken of is dit ergens uit te schakelen aangezien ze zelf geen link naar de normale site hebben staan wat meestal wel het geval is bij mobiele sites. Iemand een ideetje?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Useragent faker in Cydia ----> UAFAKER
Dan trickt ie de website, die denkt dan dat je via een pc online bent! Miss ook handig om de sbsettingstoggle erbij te installeren..
|
|||
|
|||
Thanks!
Nu weet ik ook waarom je die site niet op je ipad moet bekijken, maar het werkt... Dankje! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Voor mensen zonder jailbreak: atomic webbrowser.
|
|
|||
|
|||
Yep, werkt super!
|
|||
|
|||
Mobiele sites omzeilen
Heb sinds juli een iPad en hij bevalt prima. Maar een ding irriteert me: dat de iPad als mobile device wordt gezien. Bijvoorbeeld vi.nl gaat naar de mobiele versie als je met je iPad daar naar toegaat. Bestaat er een mogelijkheid dit te omzeilen?
|
|
||||
|
||||
Denk het niet. Ligt aan de user agent van de betreffende website. Die bepaalt hoe hij getoond wordt op een bepaald device.
|
|
|||
|
|||
Hee, bedankt!
|
|
|||
|
|||
No problem!
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd en verplaatst naar Tips en Tweaks.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim | elvisP | Odido (T-Mobile) | 20 | 02-01-09 18:19 |
Geen scherm na "installation mobile patch" en nu alleen EMERGENCY CALLS | Keithl | Archief | 2 | 29-12-08 09:26 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|