Foto's met de iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een leuk topic. Ik heb zelf (nog) geen iPhone maar voor de mensen die er wel al eentje hebben, misschien is het een leuk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's met de iPhone
Misschien een leuk topic.
Ik heb zelf (nog) geen iPhone maar voor de mensen die er wel al eentje hebben, misschien is het een leuk idee om hier de foto's die je gemaakt hebt met de iPhone (dus niet van de iPhone) neer te zetten. Ik ben benieuwd welke plaatjes er al geschoten zijn en hoe de kwaliteit is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij deze voorbeeld van foto gemaakt door de Iphone.
Zomaar vlug gemaakt. Erik |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoi
En je ziet de carkit werkt. Erik |
|
||||
|
||||
gisteren genomen met de iPhone tijdens praktijkles
|
|
||||
|
||||
Echt scherp joh voor een camera van een mobiel. Het aantal megapixel zegt dus niet altijd alles.
Ennuh, mooi dat je 'm eindelijk hebt Peter |
|
|||
|
|||
het ziet er wel scherp uit hoor maar zijn die 2mp fotos normaal niet veel groter?
|
|
|||
|
|||
Normaal zouden die iets van een 1600x1200.
De kwaliteit is subliem, maar ze zijn wel veel gecropt. Ik zou ze wel eens willen zien in "full resolution" qua ruis en dergelijk. |
|
||||
|
||||
Dit is een origineel (van Gonny) binnenshuis genomen met de iPhone: Flickr Photo Download: IMG_0067. Deze is bij heel lastig licht (en dus iets onscherp): Flickr Photo Download: MoMo Amsterdam
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is die met de iPhone gemaakt?
Wat 'n kwaliteit! |
|
|||
|
|||
Ik vind de kwaliteit eigenlijk niet zo heel super.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de foto van fromalk (leuk logo naast je kenteken) zie je dat het VW logo heel scherp is maar ' golf' bijvoorbeeld al een stuk minder. Zijn er dingen die je zelf kan instellen of gaat alles automatisch en is dit de enige optie? |
|
||||
|
||||
Ik weet niet waar jij het mee vergelijkt maar voor een foto van een camera van een mobiel van ''slechts'' 2mp vind ik dit toch wel erg scherp
|
|
|||
|
|||
je hebt gelijk nilles, maar k vind het een goed grote resolutie. En al bij al valt dit heel goed mee voor een 1.3MP cameratje.
|
|
|||
|
|||
De kwaliteit is goed, maar toch geen vervanger voor een losse camera.
en wat er veranderd is, is het logo van Europa |
|
|||
|
|||
Ik heb nu ongeveer 500 foto's op Flickr gezet die allemaal genomen zijn met de iPhone. Bijvoorbeeld deze:
http://farm2.static.flickr.com/1024/...4fc809.jpg?v=0 |
|
||||
|
||||
Goede kwaliteit fotos! Ik kon mijn lach niet bedwingen toen ik wouters foto zag Dat was wel het laatste wat ik had verwacht te zien O_O Leuke hond ^^
|
|
||||
|
||||
Damn, die is wel superrrrrr scherp Wouter
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Foto's Syncen Met iPhone!?! | EN-IS | iTunes | 10 | 15-04-09 18:15 |
|
|