Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee, ultrasn0w unlockt alleen modemfirmware 1.59.00. Jailbreaken gaat gewoon, maar unlocken niet....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nee, ultrasn0w unlockt alleen modemfirmware 1.59.00.
Jailbreaken gaat gewoon, maar unlocken niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dank je, ik zal dus moeten wachten tot versie 4.2 er is? Enig idee wanneer? Ik begreep in november??
Laatst gewijzigd door doceb; 26-10-10 om 23:22. |
|
|||
|
|||
iphone4
Ik heb zopas mijn iphone4 (firmware 4.1) gejailbreakt met limerain,alles gedaan zoals het moet.
Nu als ik itunes opstart om een JB app te installeren heeft itunes een foutmelding dat er zich een ongekende fout heeft voorgedaan.Kan geen JB apps op mijn iphone installeren. Iemand raad? Kan ik limerain deinstalleren op de iphone en eens opnieuw proberen of greenpoison proberen te installeren? MVG. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een fout begaan: een maand geleden een 3gs overgenomen waar al een jb en unlock op zat. Via iTunes naar 4.1 gebracht... simlock. Begrijp ik goed dat ik niet verder hoef te zoeken, dat ik deze telefoon niet kan unlocken? Oftewel dat ik voorlopig met een onbruikbare telefoon zit?
en ik zou eigenlijk ook wel willen weten hoe je kunt zien of je een nieuwe of oude bootrom hebt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je telefoon ouder dan jaar is kan je simlock er af laten halen door bv T-mobile ( als het een T-mobile phone is ) vaak moet dit wel gedaan worden door de oorspronkelijke koper. Misschien dat je hem kan laten bellen. |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij een tip geven? Ben in bezit van een iphone 3gs IOS 4.1 en simlockvrij (Italiaanse geloof ik) met nieuwe bootroom. Abo van Vodafone. Wil graag een JB uitvoeren maar er zijn nogal veel verschillende aanbieders. Welke heeft de voorkeur denken jullie, Greenpois0n, Limera1n of PwnageTool. Ik weet niet welke te kiezen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
super topic!
even snel vraagje, maak me een beetje zorgen over dat mijn iphone nu open zou staan voor iedereen en er zelfs mee gebeld zou kunnen worden door andere vanwege mijn jailbreak. heb hem gejailbreaked met limer1an. heb geen SSH gedownload of niks (ben een leek) moet ik nog iets doen om te zorgen dat mijn iphone veilig is? dank alvast |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb een iphone 3G iphone version = 4.1. (8B117) modemfirmware = 05.14.02 is dus daar geen jailbreak versie van zeker ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Geen enkel probleem om deze je JB alleen geen unlock. |
|
|||
|
|||
ik heb limera1n geprobeert maar bij dfu mode duurt het zo lang of is die aan het hangen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
haay!
ook ik kom der niet uit om mijn ipod touch 2G te jailbreaken. redsnow gedownloadt. verder dan het introscherm kom ik niet want hij moet een ispw code en ik weet begod niet waarik het kan vinden! ik word er langzamerhadn doodziek van en ben in staat om dat ding tegen de muur aan te smijten! ik kan veel maar hier word ik echt doodziek van!! Pc: Windows XP Ipod: Ipod Touch 2Generation dus wie help me met dit *****ding |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
jah zover was ik en dan heb ik een map weet ik nog niet wat ik er mee moet??
|
|
|||
|
|||
Met welke firmware en baseband worden nieuwe iPhone 4's geleverd?
http://jailbreak-me.info is ook erg handig trouwens. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) | WDS001 | Jailbreak | 550 | 15-09-13 13:47 |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) | WDS001 | Jailbreak | 72 | 29-08-11 17:49 |
|
|