iOS 7 en evad3rs jailbreak... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) En is er ook al een Cydia versie die op iOS 7.0.4 draait? Heeft Jay Freeman MobileSubstrate al aangepast voor iOS 7.x.x?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
En is er ook al een Cydia versie die op iOS 7.0.4 draait? Heeft Jay Freeman MobileSubstrate al aangepast voor iOS 7.x.x?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Yup cydia draait er op
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier heb je een YouTube linkje NEW Jailbreak 7.0.4 Tethered iOS iPhone 4,RageBreak & Cydia - YouTube
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 november 2013 om 17:30 ---------- Nee niet zelf geprobeerd, want ik bezit geen iPhone 4 helaas, anders had ik het wel geprobeerd ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 november 2013 om 17:30 ---------- Maar nou dacht ik dat jij er wel 1 had ? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hmm ok dus feitelijk heb je d'r niks aan
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hahaha nee meestal laat ik het ook links liggen, maar omdat ik er ook iets over las bij 1 van die andere jailbreak groepen dacht ik...dit zou wel eens iets kunnen zijn....helaas weer verkeerd gedacht
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Reeds geprobeerd ? Hoe weet je dat het werkt ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het geprobeerd op een iPhone 4 met de originele packages van @winocm uit GitHub. De jailbreak wordt uitgevoerd en men kan een oude versie van Cydia installeren met een secure shell. En dat was het dan.
https://github.com/winocm/opensn0w Die Ragemasta is niet meer dan een script dat uitvoert wat men ook manueel kan doen. |
|
|||
|
|||
omdat ik het een paar dagen geleden heb getest.
maar zoals timosha en ik al hebben gezegd zijn er veel dingen die niet werken in cydia. dus veel ben je er niet mee |
|
||||
|
||||
Het is vooral handig voor ontwikkelaars van jailbreak tweaks.
|
||||
|
||||
Bedankt voor t uittesten timosha
|
|
|||
|
|||
Werken zaken als ifile en game emulators dan wel? Want die zijn zover ik weet niet van Substrate afhankelijk!
|
|||
|
|||
Dit is mijn laatste post hier ik ben het jailbreaken zat ben over op android. Lekker geroot en tweaks gewoon uit de playstore. Jongens veel succes met wachten. Ben xbmc aan het kijken
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oftewel...salut...en de kost...
|
||||
|
||||
Jailbreak
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
|
|