mijn tweaks....iemand iets beter ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik gebruik volgende tweaks, als er iets beter of gelijkaardig is mag u mij dit laten weten : activator : gekend appinfo : spreekt voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn tweaks....iemand iets beter ?
ik gebruik volgende tweaks, als er iets beter of gelijkaardig is mag u mij dit laten weten :
activator : gekend appinfo : spreekt voor zich applist : wordt door een andere tweak mee geinstalleerd audiorecorder : neem alle telefoongesprekken op barrel : springboard effecten betterWi-Fi ; je kan alles ivm Wi-Fi zien bioprotect : beveilig al wat je wil met de vingerafdrukscanner bounce notify ; de apps op de dock laten springen als er een boodschap is exkey : toetsenbord met de cijfers erboven zoals een gewoon toetsenbord f.lux : dimt het scherm, aangenamer effect in de duisternis intelliscreen 8 ; op het lockscreen nieuwe meldingen laten verschijnen multiiconmover : meerdere iconen tegelijk verplaatsen plugication : bij inbrengen koptelefoon direct muziek starten repower : zet af, reboot, safemode keuze bij indrukken startknop springtomize : pas springboard, lockscreen, dock aan winterboard ; thema toepassen, doet echter niet veel meer 3G unrestrictor : apps die Wi-Fi nodig hebben kunnen nu via 3G Ifile : de verkenner noadstoreopen : de appstore wordt niet meer geopend door reclame iwidgets : mooie widgets op springboard (htc klok) inner : beveiliging die verder gaat dan zoek mijn iphone, ipad.... xcon : voor de app van de recordbank maar werkt niet apple to file conduit 2 : weet niet vanwaar deze komt ipad : werken niet : altkeyboard, retinapad, patternunlock, xcon ik weet dat het veel tweaks zijn, dus als er iets is waarmee verschillende tweaks gecombineerd kunnen worden, let me know.....ook als er een tweak is die vervangen kan worden door een betere. Alvast bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb 100+ tweaks op me device
apple to file conduit 2 : weet niet vanwaar deze komt Deze kan je verwijderen tenzij je gebruik maakt van SSH.. xCon kan je vervangen door Flex 2, zijn genoeg patches daar uit die de jailbreak van apps voorkomen. repower : zet af, reboot, safemode keuze bij indrukken startknop, Easy 2 Respring is een alternatief (repower is wat buggy) f.lux (batterij opvreter) succes.. |
|
|||
|
|||
tnx : de apps vervangen die je voorstelt, ga het eens bekijken, maar f.lux heb ik broodnodig 's nachts
|
|
|||
|
|||
plugication : bij inbrengen koptelefoon direct muziek starten
deze kan ook doormiddel van activator ingesteld worden! Activator > bekabelde Headset > Gekoppeld > Speel Af |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
weet iemand ook hoe ik al mijn smsberichten van Iphone4 kan opslaan op mijn computer | pukpietje1960 | iPhone algemeen | 2 | 20-02-14 13:16 |
kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind | mschmidtwegenbouw | iPhone algemeen | 3 | 31-12-11 15:18 |
Iemand hier al iets gekocht? | jiepie | iPad algemeen | 5 | 04-10-11 18:31 |
HELP iets vreet mijn batterij percentage op | se77 | iPhone algemeen | 0 | 01-03-11 16:54 |
Windows: kan iemand me helpen snap iets niet over het updaten van je iphone | i farao i | iTunes | 8 | 03-02-09 16:58 |
|
|