iPhone Screenshot Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke Het is opgelost, best wel dom van me ... Ik kreeg het plaatje niet te zien omdat hij aan m'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De 2e pagina
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg je deze in het nederlands? huisvrouwtje?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Heb n oud thema gevonden maar super mooi.
Hier is de link uit 2009 http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...een-thema.html bewegende animatie: weather element. te vinden in cydia Laatst gewijzigd door huisvrouwtje; 04-08-11 om 09:47. |
|
|||
|
|||
Eindelijk stukje verder
Laatst gewijzigd door meneertje77; 08-08-11 om 10:47. |
|
|||
|
|||
Hopelijk dat deze creatie iets langer mee gaat (is van internet maar heb ik zelf een beetje aangepast)
Laatst gewijzigd door lolbroeck; 29-08-11 om 00:18. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Na mijn lockscreen vandaag te hebben aangepast (twee posts hierboven) waar ik overigens erg tevreden mee ben heb ik ook mijn sprinboard etc. eens onder handen genomen. Het volgende resultaat:
- Thema: Revolve HD Update met een andere achtergrond (wallpaper): Laatst gewijzigd door lolbroeck; 05-08-11 om 22:42. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Cydia gebruik ik bijna nooit, helemaal niet voor thema's gewoon het internet afzoeken en dan kom je van zelf een hoop tegen,want je helemaal naar je eigen hand kan zette |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dit is mijne Het is de 235 teehanlax thema. Met weathericon plugin. Ik had een ander thema gevonden wat hierop leek en ik heb hem helemaal in dit thema veranderd. Hij werkt alleen niet zo goed met IOS 4.3.3. Ik denk dat de iPhone heb niet 'aankan'. Minstens 1x in de 2 dagen gaat hij in de safe mode dus ik denk dat ik hem er maar af moet halen want denk niet dat t heel goed is voor de iphone.. Maarja |
|
||||
|
||||
Dat jouw iphone in de safe mode springt, zal niet aan LockInfo liggen. Je moet nagaan wanneer jouw iphone in de safe mode geraakt, deze tweak of app zal de boosdoener zijn. Wat heb jij het laatste geïnstalleerd op jouw iphone. Verwijder deze(dit) en probeer het nog eens.
Succes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik een smsje krijg springt hij in de safe mode en dat doet hij niet als ik het thema er niet op heb staan. En soms springt hij ook ineens zomaar, zonder enige aanleiding, in de safe mode.. Het is raar, maar waar |
|
||||
|
||||
Ik heb een vraagje:Ik heb weather elements nu op mijn lockscreen,maar hoe kom ik bij dat beeldje die ik als bijlage heb toegevoegd??Schuiven op op het pijltje drukken werkt bij mij niet
|
|
||||
|
||||
Is er iemand die weet welke tweaks er gebruikt zijn om het SpringBoard zoals op bovenstaande foto te bekomen?
AndroiLoader, en om dat klokje en de datum op die manier te krijgen? Dank bij voorbaat. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 oktober 2011 om 20:37 ---------- Hallo, Kan je even zeggen welk theme of welke iconen-set je hier hebt gebruikt? Echt mooie, heldere icons . Dank bij voorbaat. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 oktober 2011 om 20:45 ---------- Citaat:
Mvg
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
|
|