//

T-Mobile ervaringen

T-Mobile ervaringen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) T-Mobile heeft gewoon een *** bereik en een hele onvriendelijke klanten'service'. Vandaag gebeld over een eventuele wijziging in een contract, mevrouw snapte het niet helemaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Hoe doet T-Mobile het volgens jou?

Kom op. Dat moet beter! 83 51,23%
Mwoa, had meer verwacht. 21 12,96%
Goed. Prima. 58 35,80%
Aantal stemmers: 162. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-04-10, 22:26
Laurens12's schermafbeelding
Laurens12 Laurens12 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 25
Standaard

T-Mobile heeft gewoon een *** bereik en een hele onvriendelijke klanten'service'.
Vandaag gebeld over een eventuele wijziging in een contract, mevrouw snapte het niet helemaal en werd ongeduldig en begon nijdig te praten en hing op een begeven moment zelfs op. Na dit contract maar overstappen naar Vodafone of KPN. Als je je contract onbind bij T-Mobile weet iemand dan hoe dat zit met betalen en dergelijke? Anders zeg ik het gelijk op, T-Mobile
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-04-10, 09:54
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Je kunt bij T-Mobile geeft contract afkopen.
Als je binnen de 6 maand van je contract zit en nu al wilt ontbinden wegens slecht ontvangst of dergelijke moet je de Telefoon mee terug sturen. als je langer al je contract hebt is er een grotere kans dat je de telefoon mag houden.
  #23  
Oud 13-04-10, 11:56
Rlokh Rlokh is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Wijk aan Zee
Berichten: 3
Standaard best tevreden

Ik heb sinds maart 2010 een abo bij T-mobile.
Vanwege nummerportatie vanaf KPN moet ik tot begin juni met mijn tijdelijke nummer doen. Zakelijke abo's duren 3 maanden voordat het nummer kan worden overgezet.
Ik heb nu een aantal malen contact gehad met de T-mobile klantenservice over onder andere het ingaan van mijn contract en de Visual VoiceMail en ik moet zeggen dat ik alle keren bijzonder vriendelijk en goed ben geholpen. Zelfs zo dat ik na het instellen van de VVM een dag later door de technische dienst bent teruggebeld of het allemaal goed werkt.
Enige nadeel dat ik merk is dat ik in een KPN pand (waar ik regelmatig kom) geen tot weinig ontvangst heb. Ik vraag me echtet af of dit door T-mobile komt of dat KPN hier een vinger in de pap heeft.

Al met al een tot nu toe tevreden T-Mobile klant
  #24  
Oud 13-10-10, 11:39
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Omdat dit topic alweer een paar maanden oud is even een schopje...

Ik gebruik nu nog KPN maar het beleid staat me niet erg aan: bellenseconden afronden op 1 minuut vind ik gewoon diefstal!
(Overigens ga ik mijn 1-mans actie ook doorzetten met bellen en ADSL; ook daar ga ik mee naar een andere provider, dat zal ze leren! hoop ik...)

Zijn de ervaring nóg steeds slecht?
Een kennis van mij is van KPN naar T-Mobile gegaan en is gewoon dik tevreden.
Bereik is goed, en ik moet zeggen dat ik hem altijd kan bereiken...

Is er door T-mobile geïnvesteerd in verbetering of is dit een toevalstreffer?
  #25  
Oud 13-10-10, 11:59
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Ik heb sinds een maand T-Mobile, en moet zeggen dat ik tot nog toe erg tevreden ben. Ik heb overal gewoon goede ontvangst (wel niet overal 3G, maar dat is meestal op plaatsen waar ik dan ook Wi-Fi heb).
Ik had hiervoor KPN (Hi), en daar was het hier slechter mee gesteld qua ontvangst.
  #26  
Oud 13-10-10, 12:07
Remypas Remypas is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

T-mobile is inderdaad verbeterd de laatste tijd, ik heb het idee dat er bij mij in de buurt een gsm mast is bijgekomen. Maar over het algemeen ben ik erg tevreden. Al moet je er bij grote evenementen in grote steden (koninginnendag Amsterdam) niet vanuit gaan dat je bereik hebt.
  #27  
Oud 13-10-10, 17:16
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Mij is het ook alles meegevallen. Tot nu toe zeer tevreden!
  #28  
Oud 14-10-10, 16:15
svenssonn svenssonn is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 34
Standaard

Tot nu toe vrij goede ervaringen bij T-Mobile. Ik heb 6 oktober mijn iPhone 4 16GB ingeleverd bij de T-Mobile shop in Haarlem Schalkwijk vanwege een slecht werkende nabijheidssensor. Vandaag heb ik een nieuw toestel ontvangen

Weet iemand overigens of het mogelijk om mijn nieuwe iPhone te verzekeren? Ik had dit voorheen niet gedaan.
  #29  
Oud 14-10-10, 21:52
jvbeijsterveld jvbeijsterveld is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Slechte ervaringen met T-mobile. Ben nu ruim 2 jaar klant en heb al vaak moeten bellen, waarna mijn problemen niet eens opgelost zijn. Slechte service dus voor veel geld!

Gelukkig komt de iPhone vanaf november ook uit bij Vodafone!
  #30  
Oud 15-10-10, 18:23
Marijntjeiphone Marijntjeiphone is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Wijk aan Zee
Berichten: 29
Stuur een bericht via MSN naar Marijntjeiphone
Standaard

Heb nooit bij T-Mobile gezeten. Ben hier naar toe gegaan omdat ze exclusief de iphone verko(o)p(t)en, heb bijna overal bereik en kan altijd wel goed bellen en smsen. Heb niet altijd 3G netwerk, maar met 2G kan ik ook prima mee overweg. Heb zelfs in de metro, in amsterdam weliswaar, 5 streepjes bereik gehad en ook nog 2G bereik. Soms heb ik geen service, maar deze periodes zijn nooit langer dan 10 sec geweest, en het gebeurt niet regelmatig.

Ben het wel met de meeste eens dat het internet niet snel genoeg is, maar ik heb geen ervaringen bij andere providers van hoe het daar zit. Ik heb nog nooit eerder een smartphone gehad sinds vorige week..

Ben over het algemeen wel tevreden, maar hoe het over lange termijn zal zijn, vraag ik me nog af.
  #31  
Oud 15-10-10, 20:27
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik heb nu bijna een maand mijn eerste iPhone met een abonnement van T-Mobile. Ik vond het erg spijtig dat ik de KPN/Hi moest verlaten.
Tot nu toe heb ik vrijwel altijd een goed bereik.
Vandaag zag ik dat ik er ineens een heleboel beltegoed en sms tegoed bij had. 20 oktober zou pas de tweede maand ingaan. Ik heb 1200 gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Hijvertelde dat de 14e het nieuwe tegoed wordt bijgeschreven en dat je het tegoed een maand mee kunt nemen. Dat is mooi.
Ik sms-te een paar keer mijn zoon en die zei dat hij de berichten niet kon openen omdat het een mms was. Dat verbaasde me. Dat had ik helemaal niet ingesteld. Weer 1200 gebeld en men vertelde dat ik de netwerkinstellingen moest resetten en dat men volgende week contact met me opneemt om te kijken of de problemen opgelost zijn en om de eerste factuur dan te bekijken.
Tot nu toe erg tevreden over de klantenservice.
  #32  
Oud 16-10-10, 17:07
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Ik sms-te een paar keer mijn zoon en die zei dat hij de berichten niet kon openen omdat het een mms was. Dat verbaasde me. Dat had ik helemaal niet ingesteld. Weer 1200 gebeld en men vertelde dat ik de netwerkinstellingen moest resetten en dat men volgende week contact met me opneemt om te kijken of de problemen opgelost zijn en om de eerste factuur dan te bekijken.
Tot nu toe erg tevreden over de klantenservice.
Dan heb je bij "onderwerp" iets ingevuld. Je sms wordt dan automagisch een mms. Heb ik ook eens per ongeluk gedaan (zo gewend bij een mailtje altijd even een onderwerp in te vullen).
  #33  
Oud 16-10-10, 22:05
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Vorige week had ik totaal geen mobiel bereik.
Bij het eerste telefoon gesprek werd er gezegd dat er niet aan de hand was.
In een andere plaats had ik gewoon goede dekking.
Hierop op de site een klachten formulier ingevuld.
En binnen een dag werkte alles weer naar behoren.
Ze hebben mij nu twee maal hierover benaderd over het hoe en wat.
Dus al met al ben ik wel tevreden, maar de telefoon dekking kan zeker nog verbetering ondergaan.
  #34  
Oud 17-10-10, 00:27
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Ik was altijd tevreden, is nu iets minder helaas.. sinds aug. 2009 Iphone 3G.. heb al 6 x een nieuwe gehad en het toestel wat ik nu heb is nog 3 keer niks.. Ik ben nu ten einde raad en heb daarvan 2 dagen geleden een klachtenbrief de deur uit gedaan.. met de nadruk op de laatste zinnen van men brief..
'' dat ik er vanuit ga dat T mobile met een passende oplossing komt omdat ik anders genoodzaakt ben einde jaarcontract over te stappen naar KPN/Hi aangezien zij ook de IPhone gaan leveren.. ik heb nog een relax abonnement, deze zal ik ook per einde jaarcontract opzeggen.. en dat ik de oplossing even openlaat omdat k ervanuit ga dat zij creatief genoeg zijn klanten tevreden te stellen..''''

Dus ben benieuwd..

Grtz
  #35  
Oud 17-10-10, 23:03
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joyciie Bekijk bericht
Ik was altijd tevreden, is nu iets minder helaas.. sinds aug. 2009 Iphone 3G.. heb al 6 x een nieuwe gehad en het toestel wat ik nu heb is nog 3 keer niks.. Ik ben nu ten einde raad en heb daarvan 2 dagen geleden een klachtenbrief de deur uit gedaan.. met de nadruk op de laatste zinnen van men brief..
'' dat ik er vanuit ga dat T mobile met een passende oplossing komt omdat ik anders genoodzaakt ben einde jaarcontract over te stappen naar KPN/Hi aangezien zij ook de IPhone gaan leveren.. ik heb nog een relax abonnement, deze zal ik ook per einde jaarcontract opzeggen.. en dat ik de oplossing even openlaat omdat k ervanuit ga dat zij creatief genoeg zijn klanten tevreden te stellen..''''

Dus ben benieuwd..

Grtz

Maar wat is er dan met je toestel aan de hand?
  #36  
Oud 18-10-10, 00:27
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Ik heb hem dus sinds gisteren en vanaf het moment dat het nummerbehoud van mijn Vodafone nummer is binnengekomen bij T-Mobile heb ik nu helemaal geen service op mijn Iphone staan. Hoop maar dat de uurtjes dat ik hem heb gebruikt tot nu toe al allemaal in mijn abonnement vallen, want ik heb natuurlijk flink zitten spelen met 3G etc. De uren dat hij het deed was ik zeker tevreden, zat ook veel in de trein dus kon eens goed testen hoe het nou werkelijk zat met het bereik van T-Mobile. Viel me allemaaal goed mee, alleen tussen Eindhoven/Tilburg was het wat minder. Kon tot 5 werkdagen duren voordat alles in orde was dus hoop dat mijn geduld niet sterk op de proef wordt gesteld.
  #37  
Oud 18-10-10, 01:31
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Maar wat is er dan met je toestel aan de hand?
Ik wordt niet goed van dat ding. Loopt constant vast
Smsjes lopen constant vast, ben 5 van de 10 x niet bereikbaar.
Men touch screen werkt maar half.. Op het moment dat ik sms of whats app en ik draai men scherm 90 graden en ik toets bijv. op de B pakt hij de G. of ik pak de V en toets hij de F in.. Dan moet ik alles afsluiten en opnieuw openen voordat deze weer goed functioneerd..

Mee en dan ben ik echt geneigd hem tegen de muur aan de gooien, maar ja daar heb ik echt niks aan.

Grtz..
  #38  
Oud 18-10-10, 10:09
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joyciie Bekijk bericht
Ik wordt niet goed van dat ding. Loopt constant vast
Smsjes lopen constant vast, ben 5 van de 10 x niet bereikbaar.
Men touch screen werkt maar half.. Op het moment dat ik sms of whats app en ik draai men scherm 90 graden en ik toets bijv. op de B pakt hij de G. of ik pak de V en toets hij de F in.. Dan moet ik alles afsluiten en opnieuw openen voordat deze weer goed functioneerd..

Mee en dan ben ik echt geneigd hem tegen de muur aan de gooien, maar ja daar heb ik echt niks aan.

Grtz..

Het gaat nu even of topic
Je schreef dat je al meerdere nieuwe toestelen hebt gekregen.
Op zichzelf vind ik dat een goede service, beter dan opsturen en 5 a 6 weken wachten tot hij weer terug is.
Ik kan mij eigenlijk niet goed voorstellen dat ze allemaal dezelfde fout hebben.
Als je een nieuw device krijgt zet je dan alles terug met een restore van een oude backup?
Als dat zo is en er zit gammele software tussen, dan blijft de fout er in zitten.
Probeer het eens door alles er af te halen kijk dan of het wel normaal werkt, werkt hij dan wel normaal dan een voor een je programma's er weer opzetten en iedere keer weer controleren of het werkt. Tot je bij de fout komt.

Succes.
  #39  
Oud 18-10-10, 21:23
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Minder,
------------------------
Je aanvraag is op 18-10-2010 afgekeurd. Reden afwijzing onbekend. Neem contact op met T-Mobile Klantenservice. 0800 - 7111 voor particulieren en 0800 - 7112 voor zakelijk.
------------------------

Snel nog even gebeld met de klantenservice van T-Mobile. Kon iets zijn met het simkaartnummer dat niet goed was doorgeven. Jammere was dat ik die Vodafone simkaart in m'n telefoon had en het niet zo kon geven en ik nu morgen moet terug bellen. Dus zit nu nog steeds met mijn Iphone4 waar ik niks mee kan 'geen service'.
  #40  
Oud 18-10-10, 22:20
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

DC! Het zou inderdaad kunnen dat ik zoiets gedaan heb, maar waar staat 'onderwerp' dan?
Ik heb alleen 'aan' staan en dan de regel waar je je berichten in kunt typen.
Reageren

Labels
ervaringen, iphone, klachten, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Ervaringen Base/jim mobile en Iphone mike77 Overige providers België 0 25-11-10 17:18
Ervaringen met bestellingen annuleren bij T-Mobile (status 3) fillem Koopinformatie Nederland 3 02-09-10 16:36
Ervaringen met T-mobile netwerk kevino Odido (T-Mobile) 1 04-08-10 20:28
Kan ik al veilig een abonnement afsluiten? Ervaringen T-Mobile? Ba5 Archief 8 24-10-09 22:21
T-Mobile: erg slechte ervaringen donkeysbridge Odido (T-Mobile) 3 27-06-08 10:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11.