T-Mobile ervaringen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch vreemd dat zoiets als MMS verstuurd wordt, terwijl je dit bij de instellingen uit hebt staan....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Hoe doet T-Mobile het volgens jou? |
|||
Kom op. Dat moet beter! | 83 | 51,23% | |
Mwoa, had meer verwacht. | 21 | 12,96% | |
Goed. Prima. | 58 | 35,80% | |
Aantal stemmers: 162. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
#41
|
||||
|
||||
Toch vreemd dat zoiets als MMS verstuurd wordt, terwijl je dit bij de instellingen uit hebt staan.
Laatst gewijzigd door Macbookto; 01-11-10 om 19:28. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#42
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is dan wel vreemd inderdaad. |
#43
|
||||
|
||||
Het antwoord dat T mobile gaf, was dat ik bij instellingen netwerk moest resetten. Toen was het weer OK. Ik blijf het ook vreemd vinden. Men heeft gezegd dat ze me terug zouden bellen en dat het dan niet in rekening gebracht zou worden omdat het in mijn 'onwetendheid' is gebeurd. Ik zou niet eens weten hoe je een MMS moet versturen.
|
#44
|
||||
|
||||
|
#45
|
||||
|
||||
De fout zou geweest zijn dat ik via contacten (per ongeluk) een sms gestuurd heb naar een e-mailadres. Toen ik later de rekening kreeg, stond dat idd bij 'overige kosten'.
Vreemd dat je dan geen bericht krijgt, dat dat niet mogelijk is. |
#46
|
|||
|
|||
O ja, dat kan ik me wel voorstellen. Je klikt dan op het emailadres. Maar inderdaad, netter zou het zijn als je dan een melding krijgt als je zelf bij instellingen mms hebt uitgezet. Gelukkig heb je het meteen na 1x gezien zodat je niet al een heleboel van die berichtjes hebt verstuurd
|
#47
|
||||
|
||||
Nou in totaal 7 keer ;(. Maar T mobile heeft me 2,50 geretourneerd en die andere twee laat ik zitten. Dat was net op de nieuwe rekening. Ik heb 5x die fout op 14 okt en 2 keer op 15 oktober gemaakt. Dus toen ik 14 oktober belde, wist ik niet van die andere twee af. Voortaan kijk ik dus goed uit.
|
#48
|
|||
|
|||
Wel netjes dat ze toch geretourneerd hebben.
Ik heb van de week trouwens mijn eerste geen bereik ervaring met tmobile. In de trein tussen Baarn en Hilversum, duurde maar kort. Verder nog geen problemen gehad. Volgende week ga ik het uitproberen op de Mookerheide (waar tmobile ooit nog reclame mee heeft gemaakt...) |
#49
|
||||
|
||||
Ik had pas geen ontvangst in de trein bij Ede.
|
#50
|
|||
|
|||
Duurde dat lang? Traject bij Baarn duurde maar minuut of twee dus dat viel erg mee.
|
#51
|
||||
|
||||
Bij Ede was het ook in de trein een minuut of 5. Vlakbij Lunteren kreeg ik weer verbinding.
|
#52
|
|||
|
|||
Zo, ik ben tevreden. Gisteren op afgelegen plekken geprobeerd bij Mookerheide en Sint-Jansberg. Zelfs nog 3g (1 streepje). Het viel mij mee.
|
#53
|
||||
|
||||
Verleden week was ik in een hotel op een landgoed bij het plaatsje de Lutten. Nauwelijks bereik en regelmatig geen service. 3g was geheel out of the question.
|
#54
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: Oke, ik heb niks gezegd. Laatst gewijzigd door ballegooier; 05-11-10 om 19:15. |
#55
|
|||
|
|||
nou ik vind het echt bagger!
ik heb 3 weken geleden een iphone besteld en onwetend dat het niet mag mijn pa zijn rekeningnummer opgegeven vanwege bepaalde redenen. uiteindelijk is mijn bestelling na controle van het rekeningnummer gewoon goedgekeurd. tussendoor besloot ik dat ik toch de bankrekening van mezelf wou gebruiken dus ik t-mobile opgebeld met de vraag of deze veranderd kan worden, het antwoord was nee. het kon pas nadat ik mijn bestelling binnen had gekregen zodat ik kan inloggen op my t-mobile. nu komt het leuke: ik kreeg mijn iphone niet eens mee want het moet op mijn naam staan (de rekening) terwijl ik dat van te voren ook weer niet kon aanpassen.... erg tegenstrijdig dus. ik hierna dus t-mobile gebeld met de vraag hoe we dit gingen oplossen. daarna word je ff doodleuk verteld dat er niks mee gedaan kan worden, de bestelling word geannuleerd en ik opnieuw door de draaimolen mag om een nieuwe te bestellen en weer 6-8 weekjes te wachten. dus nu nog 1 mailtje gestuurd met het verhaal een beetje erin verteld en dat ik verwacht dat er echt iets aan gedaan word, dat mijn bestelling bijv appart gehouden word en ik opnieuw een bestelling maak zodat hij toch nog daarna meteen opgestuurd kan worden of iets anders... hiervan ga ik binnen 10 dagen bericht ontvangen.. |
Labels |
ervaringen, iphone, klachten, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Ervaringen Base/jim mobile en Iphone | mike77 | Overige providers België | 0 | 25-11-10 17:18 |
Ervaringen met bestellingen annuleren bij T-Mobile (status 3) | fillem | Koopinformatie Nederland | 3 | 02-09-10 16:36 |
Ervaringen met T-mobile netwerk | kevino | Odido (T-Mobile) | 1 | 04-08-10 20:28 |
Kan ik al veilig een abonnement afsluiten? Ervaringen T-Mobile? | Ba5 | Archief | 8 | 24-10-09 22:21 |
T-Mobile: erg slechte ervaringen | donkeysbridge | Odido (T-Mobile) | 3 | 27-06-08 10:51 |
|
|