//

nummerbehoud leed bij t-mobile

nummerbehoud leed bij t-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) F*ck T-Mobile! Dankzij hun superslome service duurt het nu nóg een maand totdat mijn nummer geporteerd kan worden naar mijn iPhone :-(...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 10-09-10, 22:18
newbee030 newbee030 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 4
Standaard

F*ck T-Mobile! Dankzij hun superslome service duurt het nu nóg een maand totdat mijn nummer geporteerd kan worden naar mijn iPhone :-(
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 10-09-10, 22:36
roner roner is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: almere
Berichten: 3
Standaard

Avond allemaal,
Wie o wie kan mij helpen???

Vandaag mij iphone4 opgehaald, net alles geinstalleerd etc. maar heb geen service???
Kan wel op het netwerk van thuis, maar kan niet bellen...verkoper heeft het wel aangemeld vanmiddag ivm nummerbehoud bij tmobile, zou 5 minuten later kunnen bellen.....nope..
Help, groet Ronald
  #83  
Oud 13-09-10, 12:44
Natasja75 Natasja75 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ronald; misschien kun je T-Mobile bellen en vragen of je simkaart geactiveerd is.

Wat het nummerbehoud betreft ik heb dit vorig jaar ook geprobeerd. T-Mobile gaf KPN de schuld dat ze niet gereageerd hadden, maar KPN wist me te vertellen dat T-Mobile niets had doorgegeven. Om van het gedoe af te zijn heb ik mijn KPN nummer omgezet naar een prepaid abbonnement zodat ik een voicemail op mijn oude telefoon kon inspreken met de vermelding van het nieuwe nummer. Daarnaast heb ik het (tijdelijke) nummer van T-mobile in laten gaan.
  #84  
Oud 20-10-10, 00:11
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik had in september een iPhone 4 gekocht en ik wilde mijn nummer van mijn prepaid toestel graag meenemen. Dat kon. Ik kon ook een tijdelijk nummer voor de iPhone krijgen. Dat heb ik niet in gebruik genomen. Ik ben gewoon mijn oude prepaidtelefoon blijven gebruiken. Na een week was het nummer overgezet op de iPhone. Het kan dus ook gewoon goed gaan.
  #85  
Oud 20-10-10, 08:56
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjik83 Bekijk bericht
Minder,
------------------------
Je aanvraag is op 18-10-2010 afgekeurd. Reden afwijzing onbekend. Neem contact op met T-Mobile Klantenservice. 0800 - 7111 voor particulieren en 0800 - 7112 voor zakelijk.
------------------------

Snel nog even gebeld met de klantenservice van T-Mobile. Kon iets zijn met het simkaartnummer dat niet goed was doorgeven. Jammere was dat ik die Vodafone simkaart in m'n telefoon had en het niet zo kon geven en ik nu morgen moet terug bellen. Dus zit nu nog steeds met mijn Iphone4 waar ik niks mee kan 'geen service'.
Dit had ik geschreven in het andere topic van T-Mobile ervaringen. Gisterenochtend weer gebeld en mijn simkaart nummer correct doorgegeven, nummerbehoud was in ieder geval weer aangevraagd. 's Avonds nog eens gebeld aangezien ik het toch vreemd vind dat ik op het tijdelijke nummer dat ik heb gekregen van T-Mobile nog steeds enkel 'geen service' heb staan en dus nu niets met mijn iPhone kan. Deze dame die ik sprak vond het ook vreemd dat ik de zaterdag dat ik hem laatst kreeg wel kon bellen hiermee. Ze zette me in de wacht om dit na te vragen. De uitkomst zou zijn dat dit komt omdat in die paar uur het formulier met nummerbehoud nog niet is aangekomen van de koerier naar T-Mobile en je je Iphone die uurtjes normaal kunt gebruiken. Ook werd mij medegedeeld dat mijn abonnement pas 17 november in gaat, slik das lang wachten! Tevens was het niet mogelijk om deze maand zolang met het tijdelijke nummer te bellen (die maand dubbele abonnementskosten van T-Mobile en Vodafone ga ik niet dood van), hetgeen ik toch wel vreemd vind. Ik zit nu immers met een iPhone en ik kan hem een maand niet gebruiken. Ook zei deze dame dat ik zelf mijn contract moest opzeggen bij Vodafone. Ik nog even gebeld naar Vodafone en die meneer vertelde mij dat dat al uit handen genomen was door T-Mobile en de einddatum al in de computer stond, dus dat was ook niet helemaal goed doorgegeven.
  #86  
Oud 20-10-10, 09:19
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

@mjik83: Vreemd, ik heb wel mijn tijdelijke nummer kunnen activeren bij t-mobile.

Mijn nummerportering was mislukt vanaf KPN omdat een of andere dodo schijnbaar de verkeerde datum had ingevuld en er dus geen 31 dagen tussen zat (zat al over mijn contractperiode heen). Mijn plan was om dan maar iets langer te wachten. Uiteindelijk heb ik toch mijn KPN sim verknipt om te proberen er een micro van te maken, na ultrasn0w op de iphone4 geïnstalleerd te hebben. Dit was niet helemaal gelukt haha. Vervolgens heb ik T-mobile gebeld en zonder problemen is het tijdelijke nummer geactiveerd.
  #87  
Oud 20-10-10, 17:24
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

@Jornz, Bedankt voor je antwoord, dus ik zou eigenlijk wel het tijdelijke nummer kunnen moeten gebruiken zodat ik even een maand 2 abonnementen heb?
  #88  
Oud 22-10-10, 02:37
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Nou hierbij weer een bericht vanaf mijn iPhone. Ben naar de T-Mobile shop geweest voor een second opinion aangezien ik het een vreemd verhaal vond van de dame die ik aan de lijn had van de klantenservice. Nou blijkt dat ik dus wel gewoon mijn tijdelijke nummer kon activeren! Alleen ik heb dan deze maand dubbele abonnementskosten, maar enfin dat neem ik graag voor lief. Kreeg meteen een berichtje over een enquete die ik kon sms'en over het telefonisch contact toevallig. Heb die Danielle maar gespaard, ben al blij dat die het doet.
  #89  
Oud 22-10-10, 12:23
Inno Inno is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Met de iPhone 4 al een maand in bezit werd gisteren eindelijk mijn nummer overgezet. Zojuist heb ik mij aangemeld bij T-mobile online en wat blijkt; ik kan nog maar 5 belminuten en 5 smsjes deze maand binnen mijn bundel gebruiken Heeft iemand een idee waarom dit zo weinig is terwijl mijn account pas één dag actief is en ik nog niemand heb gebeld of gesmst?
  #90  
Oud 22-10-10, 14:03
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Met de iPhone 4 al een maand in bezit werd gisteren eindelijk mijn nummer overgezet. Zojuist heb ik mij aangemeld bij T-mobile online en wat blijkt; ik kan nog maar 5 belminuten en 5 smsjes deze maand binnen mijn bundel gebruiken Heeft iemand een idee waarom dit zo weinig is terwijl mijn account pas één dag actief is en ik nog niemand heb gebeld of gesmst?

Misschien dat je beltegoed pas op een andere datum wordt ververst. Bij mij bijvoorbeeld op de 24e van elke maand. Het zou dus kunnen dat dit beltegoed pro rata is en dat een dezer dagen de volle 150 minuten en sms'en worden bijgeplust. Ik had ook zoiets vergelijkbaars meegemaakt een maand geleden toen mn nummer overging naar T-Mobile.
  #91  
Oud 22-10-10, 14:12
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Dat was bij mij ook zo. Ik had bijv. 120 beltegoed en 120 sms. Vond ik vreemd. Het abonnement is 20 september ingegaan, maar 14 oktober kreeg ik er 150/150 bij. Ze hebben dus voor ongeveer 6 dagen minder gegeven. Dus over een dag of zo zul je wel nieuwe belminuten krijgen.
Met vragen word je via nummer 1200 overigens vriendelijk te woord gestaan.

Laatst gewijzigd door Macbookto; 22-10-10 om 14:16.
  #92  
Oud 22-10-10, 15:00
Inno Inno is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Ok bedankt Macbookto en Corch. Dan wacht ik nog even geduldig af
  #93  
Oud 22-10-10, 15:10
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Zo wist ik ook niet dat je je beltegoed mee mag nemen naar de volgende maand. Dan na twee maanden krijg je er weer nieuwe minuten bij en vervallen de minuten van de eerste maand. Dus goed in de gaten houden Je kunt dus maximaal 300/300 hebben.
Reageren

Labels
contract, nummerbehoud, opzegtermijn



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen Service bij nummerbehoud Pim_D Odido (T-Mobile) 3 29-08-10 14:03
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? Vincent82 Overige providers België 1 17-08-10 08:57
iPhone 3G: Unlock bij T-Mobile maar geen T-Mobile klant? sanders Unlock 10 29-04-10 18:07
Nummerbehoud KPN->Vodafone? Rub3n Vodafone 3 21-02-10 23:50
Nummerbehoud iNtalex Koopinformatie Nederland 4 02-07-08 12:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:21.