Probleem met makeitmine!!! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3gs 4.1 en heb makeitmine gedownload.Ik had dus in plaats van tmobile iets anders getypt maar krikg geen tmobile meer te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met makeitmine!!!
Ik heb een iphone 3gs 4.1 en heb makeitmine gedownload.Ik had dus in plaats van tmobile iets anders getypt maar krikg geen tmobile
meer te staan!!!!!!Heb al fake operator grbrobeert en makeitmine verwijdere niks helpt help!!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hahahahaha hoezo aandacht??? Jezus! Ik dacht dat dit een forum was.Stuur anders maar ff geld naar mij op dan koop ik een nieuwe iphone zal ik minder problemen hebben!D8 dat in deze goeie forum geen mensen waren zoals jij maar ze zitten overal.En ik ben vervelend?? Ik heb gwn problemen met iphone soms!! Als ik een moderator was zou ik je verbannen maar dat ben ik niet ben waarschijnlijk iritant als ik problemen heb!!!
|
|
||||
|
||||
Een forum is er ook om dingen zelf uit te zoeken en niet alleen maar om hard te gaan roepen als je problemen hebt.
|
|||
|
|||
Oke maar ook niet om mensen te gaan beledigen met o.a geen aandacht en vervelend.Het is al opgelost zet er maar meteen. een slotje op duurde wel lang voordat ik het wist hoe het terug moest maar heb wat gepuzeld
|
|
||||
|
||||
Goh, waarom zou je oude profiel gebanned zijn?
|
|
|||
|
|||
je wil constant met andere worden een post openen ik stel voor een ip ban
als je 110 berichten hebt en allemaal over hetzelfde vraag je aandacht |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor nu een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MakeItMine werkt niet | JCC | Jailbreak apps en thema's | 15 | 13-04-11 10:00 |
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps | Shorty73 | iPhone Apps | 1 | 15-10-10 18:16 |
MakeItMine blijft werken | RPhone | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-06-10 22:25 |
Makeitmine | rschilders | Jailbreak apps en thema's | 11 | 09-02-10 15:15 |
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? | misty1980 | Wi-Fi | 5 | 29-11-09 16:09 |
|
|