//

Afspraak gemaakt bij genius bar ...

Afspraak gemaakt bij genius bar ... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik online een afspraak gemaakt voor donderdag avond, genius bar, in Amsterdam. Hier heb ik ook bij de reden gezet dat het probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-12, 18:53
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard Afspraak gemaakt bij genius bar ...

Gisteren heb ik online een afspraak gemaakt voor donderdag avond, genius bar, in Amsterdam. Hier heb ik ook bij de reden gezet dat het probleem de home button is van mijn iphone 4 en dat het niet altijd voorkomt, alleen de laatste tijd komt het wel meer en meer voor ... Nu vraag ik me af, ga ik buiten de bevestigings-email nog iets horen van daar wat ze mogelijk kunnen betekennen? Of worden die mails niet bekeken? Want is wel wat ver rijden om voor niets te gaan ... (2uurtjes enkele reis ...)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-04-12, 09:24
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Telefoon bestaat ook nog steeds. Misschien kan je eens bellen?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lockbutton reageert niet meer, afspraak met genius gemaakt, ervaringen? gertdh iPhone algemeen 3 13-03-12 11:43
Afspraak maken met Genius Bar? Tjade3 iPhone algemeen 14 05-03-12 19:09
Afspraak gemaakt! Mazinho Odido (T-Mobile) 64 01-08-10 02:30
Windows: Uitnodigen bij afspraak via MS Exchange Onra Desktop-applicaties 2 27-08-09 19:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:59.