Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefan195
Bij mij gaat het erom dat de laatste generaties van iPhone blijven hangen. Toen ze van de 3GS naar iPhone 4 gingen was het wauw!!! De laatste 3 veranderd er weinig tot niets, beetje sneller beetje groter And that's it.
lees gewoon alleen al de reviews naar iOS 6 meer dan 60% is niet tevreden, dat wil ook toch iets zeggen, niet?
Ik weet nu niet hoe het bij de galaxy zit maar als ik op internet zowat lees is het niets anders dan lof.
|
Daar zit je fout; ieder jaar opnieuw hoor je gebleit en gezaag maar uiteindelijk kopen ze de
iPhone 5 wel, de
iPhone 5 zal alweer de records verbreken, de meerdere fora waar ik zit zijn ze allen tevreden en zegge ze het de beste iPhone ooit is

. Ja, er zijn helaas her en der wat problemen bij bepaalde mensen, das zeer zeer jammer zoals de
Wi-Fi en snel krassen op de achterkant enzo, mss een software update dat verhelpt dat laatk int middenv(Wi-Fi).
Je zegt een beetje sneller? Ik heb hiernet nog uitgelegd de
iPhone 5 zelfs op zeer vele vlakken beter is dan de s3,lol en dan zeg je ze achterop geraken dat er niks veranderd? Wat is er dan zoveel veranderd bij de anderen? Kzou het niet weten ze.
De mensen die nu de
iPhone 5 hebbe en klagen zijn natuurlijk voornamelijk de mensen die dat Wi-Fi problem of andere voorhebben, das toch niet abnormaal?
Ik zie bij android telkens hetzelfde verschijnen; de
batterij die zeer snel afgaat, ook dat hebk zelf voorgehad en ook hierboven uitgelegd.
Dat er verder niks anders zou veranderd zijn, aangezien je zoiets zegt vraag ik me af of je wel alles bent nagegaan? Er is de 16:9 nu, de hoofdtelefooningang is onderaan inplaats van bovenaan, er zijn nieuwe oortjes, de antennes zitten op andere en betere plaatsen nu, Wi-Fi 5ghz band zit erop en de Wi-Fi snelheden zouden een stuk hoger moeten liggen ook, ook 4G erop, een groter
scherm, een iets andere afwerking, de achterkant vind ik prachtig, facetime in 720p en nog een aantal andere dingen, er is redelijk wat veranderd maar er is idd niks waarvan je zegt; Wauw, dit heb ik ook niet als ik een nieuwe samsung zie uitkomen, veel groots gedoe mee hun grote schermen en hoge specs en die specs worden dan doodleuk geklopt door een toestel die minder specs heeft.