Naar Samsung?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Akela Wilmans Ik krijg toch de indruk dat als je hier niet in katzwijm ligt van de Iphone 5, je een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Over Samsung heb echter ik al jaren wel een mening. Begon jaren geleden al met hun onlogische menu's.. Ik heb ze regelmatig vast gehad om er mee te rommelen en elke keer kwam ik tot de conclusie ......geen Samsung voor mij.. Twee weken geleden dus tijdje 'mogen' rommelen met SIII van collega om het naar weer eens een kans te geven Tja, te te en te.......... Korea toy glitter De schermkleuren.....te te en te. Lijkt mooi....te mooi waardoor niet meer mooi. Verschillende foonmerken wel proberen, Samsung wordt het niet echter.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Bwow, ik vind samsung nu het best .uit
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoef geen foon met een afvoerslang eraan. |
|
||||
|
||||
Maar stel je wilt om wat voor reden dan ook, toch een ander systeem dan iOS.
Stel je gebruikt iCloud. Hoe kan je nu je gegevens naar dat andere systeem krijgen? |
|
|||
|
|||
Niet .. iCloud is voorbehouden aan Apple en ik heb begrepen dat je die bestanden niet zomaar los kan koppelen.. Misschien via iTunes ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dan even met de menus gespeeld: jeezes, echt wel sneller, inderdaad een verademing. toch zal de 4s het nog minstens 1 jaar moeten doen, want ook van hem ben ik meer dan tevreden! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog niet ontdekt hoe dat dan werkte maar dat zegt meer over mij dan over iCloud :b
|
|
|||
|
|||
Gewoon een account maken en aanzetten. Je hoeft niet perse de techniek erachter te moeten begrijpen om het t gebruiken. Om te kunnen autorijden hoef je ook niet perse te weten hoe een verbrandingsmotor in elkaar zit.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Daarom ook geen Samsung meer. Van kies! Kreeg ik moordneigingen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Niet dat ik van plan ben om over te stappen, maar als ik in iCloud kijk zie ik geen mogelijkheid om te gaan syncen naar een ander systeem? Ik denk dat ik wel iets van techniek weet, maar hoe doe je dat dan? |
|
|||
|
|||
iCloud snap ik wel maar naar een anders systeem vanuit iCloud dan weer niet
|
|
||||
|
||||
Een aantal diensten van iCloud schijnen via standaard protocollen (dus ook op andere platformen) benaderbaar te zijn (niet zelf getest):
- mail: via iMAP - contacten: via CardDAV - agenda: via CalDAV
|
||||
|
||||
Citaat:
Heel makkelijk. Volgens mij zit je behoorlijk vast aan iCloud. Wil je nu met een ander soort OS gaan werken, hoe krijg je de gegevens uit iCloud/iOS op een ander OS? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 oktober 2012 om 15:53 ---------- Citaat:
Oke het principe begrijp ik, maar hoe doe je dat dan? Deze vraag is relevant in dit draadje, want als je over zou willen stappen naar een Android OS moet je wel weten of je, je gegevens ook mee kan nemen. En dat kan keuze bepalend zijn of je van OS gaat veranderen of dat je uberhaupt wel aan iCloud wilt gaan beginnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik iCloud IMAP, CardDAV en CalDav op een IBM R51 ThinkPad met Debian 6.0.6 Squeeze en Evolution. Onder Android zou het dus ook moeten werken met de Android Mail, CalDAV en CardDAV clients. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar dat kan dus een groot probleem zijn, als je er niet achter komt welke server er gebruikt wordt. Op zijn zachts gezegd is dit dus redelijk gebruikers onvriendelijk en het kan dus zo zijn dat je, je gegevens niet meer mee kan nemen naar een ander OS. Zou je iets duidelijker kunnen zijn betreffende |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarom schreef ik eerder al: Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Over de gebruikersonvriendelijkheid daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er om dat je gegevens op dit moment gekidnapt worden door Apple zodra je aan iCloud begint. En als Apple het beste systeem is dan hoef je toch helemaal niet bang te zijn dat je gebruikers weg lopen? Door het systeem zo dicht te timmeren, moet je, je goed afvragen of je wel aan iCloud wilt beginnen, want er kan zo een dag komen dat je naar een ander OS wilt gaan, om wat voor reden dan ook. Jammer dat je niet nadere uitleg wilt geven. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s foto sturen naar samsung galaxy s2 werkt niet | Jugglerwim | Muziek, foto & video | 2 | 12-05-12 19:49 |
Audio bericht van smartphone Samsung naar Iphone 4 | RS09 | iPhone Apps | 1 | 20-10-11 11:17 |
|
|