//

Naar Samsung??

Naar Samsung?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog meer ervaringen?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 15-06-13, 08:17
iPhone3GS16GB iPhone3GS16GB is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 122
Standaard

Nog meer ervaringen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 15-06-13, 19:02
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Hoe bevalt het grotere scherm jouw?
De iPhone5 heeft wel een groter scherm dan de iPhone4, maar of de verhoudingen van het 4 inch scherm ideaal zijn weet ik niet.
En kan je ook wat zeggen over de leesbaarheid van het scherm in vol licht t.o.v. de Apple schermen?
  #123  
Oud 16-06-13, 08:39
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Jep,

Eerst dacht ik idd, omg zo een groot scherm, is handig als je games wilt spelen of films wil zien.
Na een tijd ga je dat grote scherm gewoon raken en de normale schermen klein vinden (echt waar!)
De kleuren zijn echt suuupper mooi, maar nu komt het:
Als ik buiten ben en ze zon schijnt heb ik echt het probleem dat ik bijna niks zie van mn scherm (irri)

Maar als je dan in huis bent of ergens anders heb ik helemaal geen problemen, handig om bv het nieuws te lezen , of 's avonds iphoneclub te lezen
  #124  
Oud 18-06-13, 01:12
NLmessinaNL NLmessinaNL is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 56
Standaard

Mijn ervaring tot nu toe super, gebruik de iphone4s en galaxy s4 samen door middel van duel sim kaart. me eerste android toestel ik vind eenvoud van IOS heel fijn daar kan geen android tegen op, maar opzich na een dag spelen met de Galaxy s4 ook geen probleem meer. Je kan alles zo indelen op een android toestel dat je het simpel maakt voor jezelf. enige luxe probleem wat ik heb is dat ik steeds wanneer ik wissel iedere keer me whats app moet verifieren en de gesprekken gaan niet mee.

Dus zit nu wel te denken om me iphone 4s te verkopen. Al hoe wel ik nog steeds apple fan ben en ga me clash of clans spel missen op de dooie momentjes gedurende dag
__________________
Iphone 6S Goud 16GB In use, Ipad 2 16GB Wit In use, Ipod nano 16G 6'gen zwart In use , Apple Tv 2'gen In use , Iphone 3GS / 4S 16GB Sold
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s foto sturen naar samsung galaxy s2 werkt niet Jugglerwim Muziek, foto & video 2 12-05-12 18:49
Audio bericht van smartphone Samsung naar Iphone 4 RS09 iPhone Apps 1 20-10-11 10:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.