//

Naar Samsung??

Naar Samsung?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Het gaat er om dat je gegevens op dit moment gekidnapt worden door Apple zodra je aan iCloud begint. Voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 10-10-12, 18:30
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Het gaat er om dat je gegevens op dit moment gekidnapt worden door Apple zodra je aan iCloud begint.
Voor bijvoorbeeld mail valt dat wel mee.

Apple legt op hun supportsite netjes uit hoe die via IMAP is te benaderen:

iCloud: Mail server information
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 10-10-12, 21:17
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

in het begin was ik ook niet voor android, maar na een tijd ben ik gaan kijken hoe dat allemaal liep en het is veel losser en je bent zelfs meer vrij, je hoeft niet te jailbreaken om een of andere hype te hebben, het staat gewoon in de play store!

en die olietankers en wat dan ook hebben hier nu is niks mee te maken!!
samsung is in mijn ogen het beste merk waar android op werkt.

hoop dat jullie mij dit niet kwadelijk nemen
  #83  
Oud 10-10-12, 21:23
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
in het begin was ik ook niet voor android, maar na een tijd ben ik gaan kijken hoe dat allemaal liep en het is veel losser en je bent zelfs meer vrij, je hoeft niet te jailbreaken om een of andere hype te hebben, het staat gewoon in de play store!

en die olietankers en wat dan ook hebben hier nu is niks mee te maken!!
samsung is in mijn ogen het beste merk waar android op werkt.

hoop dat jullie mij dit niet kwadelijk nemen
Stel me de vraag wat android fanboys hier komen doen op een iPhone forum?
  #84  
Oud 10-10-12, 22:28
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Stel me de vraag wat android fanboys hier komen doen op een iPhone forum?
Heel simpel, ik lees graag over apple. Raar maar daar kan ik niks aan doen
Nieuws over samsung boeit me dan weer niet, geen idee waarom xd
  #85  
Oud 10-10-12, 22:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
Heel simpel, ik lees graag over apple. Raar maar daar kan ik niks aan doen
Nieuws over samsung boeit me dan weer niet, geen idee waarom xd
Samsung is dan ook saai net als zijn gebruikers.
  #86  
Oud 10-10-12, 23:24
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Samsung is dan ook saai net als zijn gebruikers.
Zeg es apo voor mij ben jij de koning van de vreemde uitspraken hier. Als het al te lezen is. ;-)
Ik ben ook geen Samsung telefoons fan maar doe geen uitspraken over hun gebruikers. Slaat echt nergens op. Leven en laten leven.
Naast Apple is er ook nog leven hoor. So get a life, zou ik zeggen, Apple fanboy ;-)
  #87  
Oud 10-10-12, 23:50
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

ik zou zeggen gewoon doen, mooi overstappen
na 1 week krijg je al spijt,

ANDROIDROTZOOI
  #88  
Oud 11-10-12, 00:00
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devi2012 Bekijk bericht
na 1 week krijg je al spijt,

Ja natuurlijk zeg je na 1 week dat het niks is, want wil je een OS redelijk leren kennen? Daar heb je eerder 3 maanden voor nodig.
  #89  
Oud 11-10-12, 00:03
coffeeandprozac coffeeandprozac is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 35
Standaard

Een vriend van mij heeft de S3. Ik moet zeggen dat ik het een fijne telefoon vind om mee te werken, maar persoonlijk blijf ik liever bij de iPhone. Ik zal vast niet de enige zijn die van mening is dat het allebei gewoon goede telefoons zijn, het is slechts een kwestie wat je zelf het prettigst vindt.

Android heeft inderdaad een veel vrijere interface en je hebt over het algemeen meer mogelijkheden dan een standaard iPhone. Jailbreaken verkleint het gat tussen Android en iOS, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel irritant vind om elke keer mijn iPhone te herstellen en opnieuw te jailbreaken indien er een nieuwe software update beschikbaar is.
  #90  
Oud 11-10-12, 00:09
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coffeeandprozac Bekijk bericht
Jailbreaken verkleint het gat tussen Android en iOS, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel irritant vind om elke keer mijn iPhone te herstellen en opnieuw te jailbreaken indien er een nieuwe software update beschikbaar is.

Daar staat tegenover dat Apple met een bepaalde regelmaat nieuwe software uitbrengt die dan ook op bijna alle iPhones te gebruiken is. Android brengt wel nieuwe updates uit, maar de fabrikanten maken die niet altijd geschikt voor voor al hun modellen en de Android gebruikers moeten vaak lang wachten tot die updates, voor hun toestel, uitgebracht wordt.
  #91  
Oud 11-10-12, 00:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Ja natuurlijk zeg je na 1 week dat het niks is, want wil je een OS redelijk leren kennen? Daar heb je eerder 3 maanden voor nodig.
Grapjas: de iPhone na een paar dagen al vond ik dat top, android na paar dagen, neeeeeeee.

En die veel vrijere interface; kinders houden zich daarmee bezig en wat nut heeft het? Omdat ze het weerbericht vooraan op hun scherm zien? Manman. Mee hun widgets gedoe, ik heb dat ook gedaan toen ik de s2 had en ik had zoiets van; tis eens leuk maar wat voor nut heeft dat? Ppff.

Hetgeen ik wel oke vind aan android is dat je makkelijker Wi-Fi/3G en blutooth kan aanzetten en je draadloos kan opladen.
  #92  
Oud 11-10-12, 00:21
coffeeandprozac coffeeandprozac is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
En die veel vrijere interface; kinders houden zich daarmee bezig en wat nut heeft het? Omdat ze het weerbericht vooraan op hun scherm zien? Manman. Mee hun widgets gedoe, ik heb dat ook gedaan toen ik de s2 had en ik had zoiets van; tis eens leuk maar wat voor nut heeft dat? Ppff.
Dat is een persoonlijke kwestie. iOS heeft een vaste interface waar je aan moet wennen. Android is zo gemaakt dat het gebruikersgemak aan te passen is op hoe die persoon het wilt hebben. Wil je geen widgets, dan neem je geen widgets. Simpel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Daar staat tegenover dat Apple met een bepaalde regelmaat nieuwe software uitbrengt die dan ook op bijna alle iPhones te gebruiken is. Android brengt wel nieuwe updates uit, maar de fabrikanten maken die niet altijd geschikt voor voor al hun modellen en de Android gebruikers moeten vaak lang wachten tot die updates, voor hun toestel, uitgebracht wordt.
Dat is waar. iOS is puur bedoeld voor iPhone of iPad, terwijl Android gemaakt is voor toestellen van verschillende merken en fabrikanten. Dat kan soms problemen opwekken. Ieder toestel/software heeft zo zijn voor- en nadelen.
  #93  
Oud 11-10-12, 09:17
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
En die veel vrijere interface; kinders houden zich daarmee bezig en wat nut heeft het? Omdat ze het weerbericht vooraan op hun scherm zien? Manman. Mee hun widgets gedoe, ik heb dat ook gedaan toen ik de s2 had en ik had zoiets van; tis eens leuk maar wat voor nut heeft dat? Ppff.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coffeeandprozac Bekijk bericht
Dat is een persoonlijke kwestie. iOS heeft een vaste interface waar je aan moet wennen. Android is zo gemaakt dat het gebruikersgemak aan te passen is op hoe die persoon het wilt hebben. Wil je geen widgets, dan neem je geen widgets. Simpel.

Ik heb een vriend die om die reden nooit een iPhone zal nemen omdat hij hem veel moeilijker aan zijn persoonlijke smaak aan kan passen.

Maar kijk nu eens hier op het forum, hoeveel leden zijn er wel niet die een jailbraek hebben uitgevoerd, omdat ze nu wel alles kunnen en mogen net als Android. En kijk dan ook naar hun draadje waarin ze hun beginschermen laten zien. Ik zien daarin geen verschil met Android gebruikers.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 oktober 2012 om 08:24 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Hetgeen ik wel oke vind aan android is dat je makkelijker Wi-Fi/3G en blutooth kan aanzetten en je draadloos kan opladen.

Als je naar dergelijke dingen kijkt, dan kan iOS nog een stuk gebruikersvriendelijker gemaakt worden.
  #94  
Oud 11-10-12, 11:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Idd, ios kan idd nog een stuk makkelijker.
Dat mensen hun toestel jailbreaken is zodat ze bepaalde functies extra hebben, al moet ik zeggen ik alles kan nu wat ik wil doen.
Dat mee dat voorscherm veranderen is voor pubers in mijn ogen, wat voor nut heeft dat nu? Ik heb graag iets die zijn nut heeft.
En android is vervelend: er zijn zovele verschillende toestellen, de ene is ook gesloten, de anderen krijgen geen update van jelly bean enz...

Dernet nog een reactie van iemand die android heeft;

Android is gewoon veel meer customizeerbaar en daar heb je wat tijd voor nodig. Ik vind het zalig dat ik met widgets kan foefelen om een cool homescreen te hebben, roffll , omg, net een bende 15jarigen.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 11-10-12 om 13:59.
  #95  
Oud 11-10-12, 15:43
kiekeboeboe kiekeboeboe is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik vraag mij af, wat de TS nu heeft gedaan?
Zelf heb ik 2 jaar de eerste Galaxy S in mijn bezit gehad. Ben er altijd tevreden van geweest, enkel de afwerking van het toestel zelf is minder.
Dat Android omslachtig, moeilijk, etc ... zou zijn, heeft eerder te maken met de gebruiker dan met Android zelf, Linux-achtige omgevingen zijn nu éénmaal niet voor noobs.
IOS is op het gebied: gebruiksgemak wel redelijk "dummy proof", wat je van Android niet kan zeggen, dat duurt toch wel even voor je dat helemaal onder de knie hebt.
  #96  
Oud 11-10-12, 15:47
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

IOS is op het gebied: gebruiksgemak wel redelijk "dummy proof", wat je van Android niet kan zeggen, dat duurt toch wel even voor je dat helemaal onder de knie hebt.[/QUOTE]

ja dat is het hem nu juist: ik koop geen gsm van 400 -500 of meer euro om dan eerst een week naar alle instellingen te zoeken en er aan gewoon worden. bij de iphone had ik voor het eerst sinds lang, kaart erin en hupsakee ik was vertrokken, het is simpel, en toch wat kan je er allemaal mee?! daarom is iphone voor mij zo geweldig!

en voor iedereen mij hier bij apple nerds noemt: vier jaar geleden moest ik er niet van hebben, het waren dikke nekken voor mij. sinds januari dit jaar heb ik gemerkt dat veel mensen een iPhone kopen omdat het zo handig is
  #97  
Oud 11-10-12, 17:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiekeboeboe Bekijk bericht
Ik vraag mij af, wat de TS nu heeft gedaan?
Zelf heb ik 2 jaar de eerste Galaxy S in mijn bezit gehad. Ben er altijd tevreden van geweest, enkel de afwerking van het toestel zelf is minder.
Dat Android omslachtig, moeilijk, etc ... zou zijn, heeft eerder te maken met de gebruiker dan met Android zelf, Linux-achtige omgevingen zijn nu éénmaal niet voor noobs.
IOS is op het gebied: gebruiksgemak wel redelijk "dummy proof", wat je van Android niet kan zeggen, dat duurt toch wel even voor je dat helemaal onder de knie hebt.
Geen zin in, teveel wirwar aan menu's en die niet eens nodig zijn.
  #98  
Oud 11-10-12, 20:57
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiekeboeboe Bekijk bericht
Dat Android omslachtig, moeilijk, etc ... zou zijn, heeft eerder te maken met de gebruiker dan met Android zelf, Linux-achtige omgevingen zijn nu éénmaal niet voor noobs.
IOS is op het gebied: gebruiksgemak wel redelijk "dummy proof", wat je van Android niet kan zeggen, dat duurt toch wel even voor je dat helemaal onder de knie hebt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Geen zin in, teveel wirwar aan menu's en die niet eens nodig zijn.

Maar dat kan ook juist de lol zijn van een dergelijk device, om juist wel Linux onder de knie te krijgen. Dat je daar veel tijd in moet steken, wil je het OS beheersen, dat is een keuze. En niet iedereen wil of kan die tijd vrij maken. Maar dat maakt een Android OS niet slecht, nee het is anders.
En daarmee komen we weer op de keuze vrijheid.
  #99  
Oud 11-10-12, 21:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiekeboeboe Bekijk bericht
Dat Android omslachtig, moeilijk, etc ... zou zijn, heeft eerder te maken met de gebruiker dan met Android zelf, Linux-achtige omgevingen zijn nu éénmaal niet voor noobs.
IOS is op het gebied: gebruiksgemak wel redelijk "dummy proof", wat je van Android niet kan zeggen, dat duurt toch wel even voor je dat helemaal onder de knie hebt.
En een echte UNIX omgeving zoals iOS is wel iets voor noobs? UNIX op een iDevice is "dummy proof" omdat Apple het UNIX besturingssysteem dichtgetimmerd heeft.

Hoe "dummy proof" iOS is nadat je het hebt opengebroken met een jailbreak kan je hier dagelijks op het forum lezen
  #100  
Oud 12-10-12, 00:01
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
En een echte UNIX omgeving zoals iOS is wel iets voor noobs? UNIX op een iDevice is "dummy proof" omdat Apple het UNIX besturingssysteem dichtgetimmerd heeft.

Hoe "dummy proof" iOS is nadat je het hebt opengebroken met een jailbreak kan je hier dagelijks op het forum lezen

Ja daar heb je een punt. Mag je van alles, dan kan je zomaar iets verkeerd doen. En dan komen de tranen met tuiten

Of te wel bezint eer ge begint.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s foto sturen naar samsung galaxy s2 werkt niet Jugglerwim Muziek, foto & video 2 12-05-12 19:49
Audio bericht van smartphone Samsung naar Iphone 4 RS09 iPhone Apps 1 20-10-11 11:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:08.