//

Voice Over werkt zeer slecht na installatie IOS 6

Voice Over werkt zeer slecht na installatie IOS 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik ben visueel gehandicapt. Juist omdat de Iphone de mogelijkheid heeft voor Voice Over, waarbij alles wordt uitgesproken. Dit werkte uitstekend tot ik IOS ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-10-12, 20:15
HenkRensink HenkRensink is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard Voice Over werkt zeer slecht na installatie IOS 6

Hallo.
Ik ben visueel gehandicapt. Juist omdat de Iphone de mogelijkheid heeft voor Voice Over, waarbij alles wordt uitgesproken.
Dit werkte uitstekend tot ik IOS 6 installeerde. De uitspraak van de Iphone is zeer slecht geworden doordat letters verkeerd worden uitgesproken en hij spreekt onjuiste letters uit. Het is compleet een ramp.
Ik heb de klacht ook bij Apple neergelegd. Zij hebben er notitie van gemaakt.
Kan ik versie 5 weer terug krijgen? Ik ben niet echt handig mede door mijn handicap, maar als iemand een goede duidelijke beschrijving geeft hoe ik moet handelen, kom ik er denk ik wel uit.
Heel veel blinden en slechtzienden gebruiken juist de Iphone omdat hij zo'n uitstekende Voice Over heeft(had) en derhalve bijna alle apps ook voor ons toegankelijk zijn door het sprekende toestel.
Ik zou u er zeer erkentelijk voor zijn!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-12, 21:56
starfighter starfighter is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Beuningen
Berichten: 1
Standaard Voice over

Hoi Henk,

Inderdaad de voice over werk erg slecht na de update. Er is wel een mogelijkheid om de Belgische stem in te stellen, deze is wel vrouwelijk, maar werkt prima.

Groet, Piet Britsemmer
  #3  
Oud 03-10-12, 07:01
HenkRensink HenkRensink is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Hallo Piet.
Bedankt voor je reactie. Ik al van deze mogelijkheid gehoord, maar hoopte dat ik het toestel terug kon zetten naar IOS 5...
Evengoed, ga ik je raad wel opvolgen want dit is echt een ramp om naar te luisteren.
Groeten Henk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen / zeer slecht bereik thijsotjuh iPhone algemeen 3 13-05-11 06:40
T-mobile zeer slecht bereik iphoneden Archief 3 24-12-09 19:42
zeer slecht geluid bij bellen binabik iPhone algemeen 20 25-02-09 16:11
gsm bereik zeer slecht wanneer 3g uitstaat? jorisdirks Odido (T-Mobile) 5 01-10-08 13:58
1.1.3 naar 1.1.4 via Ziphone ---> zeer slecht belsignaal KSH Unlock [archief] 36 08-06-08 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:01.