//

Vraag i.v.m. terugzetten reservekopie

Vraag i.v.m. terugzetten reservekopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik verwacht morgen m'n nieuwe iPhone 7. Op mijn huidige iPhone 5 heb ik een reservekopie gemaakt via iCloud. Twee vraagjes ivm het terugzetten van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-10-16, 16:09
RensVDW RensVDW is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 15
Standaard Vraag i.v.m. terugzetten reservekopie

Ik verwacht morgen m'n nieuwe iPhone 7. Op mijn huidige iPhone 5 heb ik een reservekopie gemaakt via iCloud.

Twee vraagjes ivm het terugzetten van die reservekopie op mijn nieuw toestel binnenkort:

- Ik heb op mijn nieuw toestel graag enkel mijn contacten, notities en agenda van mijn reservekopie. Volstaat het om dit aan te vinken bij mijn icloud-instellingen op mijn iPhone 5 ? Of gaat hij op een of andere manier ook alle apps op het nieuwe toestel zetten ?

- Is het nodig dat ik op mijn iPhone 5 eerst nog even upgrade naar de nieuwste iOs-versie ? Ik heb namelijk nog iOs 9... Vroeg me af of dezelfde iOs-versie nodig is om reservekopie over te zetten (nergens gevonden op de sites van Apple enz.)

Bedankt alvast !!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-16, 16:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RensVDW Bekijk bericht
Ik heb op mijn nieuw toestel graag enkel mijn contacten, notities en agenda van mijn reservekopie.
Als die data gesynchroniseerd is met iCloud wordt er zelfs geen backup van gemaakt. Er wordt nooit een backup gemaakt van gesynchroniseerde data.

Citaat:
Ik heb namelijk nog iOs 9... Vroeg me af of dezelfde iOs-versie nodig is om reservekopie over te zetten
Een backup gemaakt met iOS 9.x.x kan je terugzetten op een toestel met iOS 10.x.x. Omgekeerd werkt het niet.
  #3  
Oud 18-10-16, 16:25
RensVDW RensVDW is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als die data gesynchroniseerd is met iCloud wordt er zelfs geen backup van gemaakt. Er wordt nooit een backup gemaakt van gesynchroniseerde data.



Een backup gemaakt met iOS 9.x.x kan je terugzetten op een toestel met iOS 10.x.x. Omgekeerd werkt het niet.

Dus het is voldoende dat ik enkel contacten, agenda en notities aanvink bij (instellingen) - (iCloud) ?

Alvast bedankt voor je reactie !
  #4  
Oud 18-10-16, 16:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RensVDW Bekijk bericht
Dus het is voldoende dat ik enkel contacten, agenda en notities aanvink bij (instellingen) - (iCloud) ?
Zelfs dat is niet noodzakelijk. Als je op het nieuwe toestel inlogt met het iCloud Apple ID verschijnt alles wat ooit gesynchroniseerd werd (mail, contacten, agenda's, notities, Safari, enz...
  #5  
Oud 18-10-16, 16:34
RensVDW RensVDW is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zelfs dat is niet noodzakelijk. Als je op het nieuwe toestel inlogt met het iCloud Apple ID verschijnt alles wat ooit gesynchroniseerd werd (mail, contacten, agenda's, notities, Safari, enz...
En apps zoals bv. facebook niet dan ? Sorry, begrijp het niet zo goed.
  #6  
Oud 18-10-16, 16:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Faecesboek heeft niets te maken met iCloud synchronisatie.

In een iCloud/iTunes backup worden nooit apps meegenomen. Wel de data van apps. Apps worden bij het terugzetten van een iCloud of iTunes backup opnieuw geïnstalleerd en de data van de apps wordt terugezet.
  #7  
Oud 18-10-16, 16:41
RensVDW RensVDW is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Faecesboek heeft niets te maken met iCloud synchronisatie.

In een iCloud/iTunes backup worden nooit apps meegenomen. Wel de data van apps. Apps worden bij het terugzetten van een iCloud of iTunes backup opnieuw geïnstalleerd en de data van de apps wordt terugezet.
Bedankt, ik begrijp het !
  #8  
Oud 18-10-16, 20:07
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

In Smoelenboek eerst een back-up maken, omdat je die app zelf opnieuw moet installeren. Die back-up zet je later terug en alles is er weer. Helaas is de termijn inmiddels verstreken om jouw privacy te beschermen. Van je haarwortels tot je teennagels wordt alles gedeeld, verkocht, verhuurd, geëxploiteerd, uitgeleend en ter beschikking gesteld aan commerciële derden. Niets aan te doen...
__________________
Privacy? Ik heb niets te verbergen, maar dat gaat niemand wat aan!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie terugzetten leonl iPhone algemeen 9 31-10-13 16:20
terugzetten reservekopie foontje iPhone algemeen 0 25-02-12 23:36
Windows: Reservekopie terugzetten Interceptor iTunes 0 22-12-10 21:05
reservekopie terugzetten dwight11 iTunes 0 06-12-10 21:02
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:45.